فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

در لوازم خشکشویی بوش صرفه جویی کنید


در لوازم خشکشویی بوش  صرفه جویی کنید

روزهای خوش و خاطرات گرم تمام آن چیزی نیست که پاییز وارد زندگی ما می کند! این فصل همچنین خبر از لکه‌های شکلات داغ، لباس‌های بارانی، جوراب‌های گل‌آلود و هر چیز دیگری می‌دهد.

 

آیا ماشین لباسشویی شما می تواند لکه های سخت را از بین ببرد و در عین حال روی لباس شما ملایم باشد؟ آیا چرخه ظریفی دارد تا با ژاکت یا ژاکت های فلانل مورد علاقه شما با ظرافت رفتار کنید؟ آیا می توانید در حالی که در حیاط خلوت هستید اعلان های «چرخه انجام شده» را روی تلفن خود دریافت کنید؟

اتاق رختشویی مدرن با ماشین لباسشویی و خشک کن ویرپول

 

ماشین لباسشویی بوش با ظرفیت‌های زیاد، عملکرد قابل اعتماد و ویژگی‌های کاربردی آسان مانند توزیع‌کننده‌های مواد شوینده Load & Go™، چرخه‌های ضدعفونی‌کننده و کنترل‌های هوشمند اختیاری با قابلیت هوشمند، می‌تواند تمام نیازهای لباس‌شویی شما را برآورده کند.

 

و در مورد خشک کن شما چطور؟ آیا وقتی حجم عظیمی از پتوهای پرتابی را داخل آن می اندازید، آیا در بار اول و هر بار آنها را کاملاً خشک می کند؟ آیا خشک کن شما می تواند پرتاب های شما را ضدعفونی کند؟ هیچ‌کس نمی‌خواهد با یک پتوی مرطوب و هنوز کثیف گرم بماند، و نباید زمان استراحت خود را با اجرای مجدد چرخه‌های خشک‌کن هدر دهید تا زمانی که لباس‌های شسته شده در نهایت خشک شوند. با گزینه‌هایی مانند چرخه‌های ضدعفونی، گزینه‌های Static Reduce و Wrinkle Shield™ Plus، سنجش رطوبت پیشرفته، و ویژگی‌های هوشمند اختیاری مانند زمان‌بندی چرخه و ردیابی از طریق برنامه Whirlpool، بارگیری لباس‌های پراکنده شما بدون دردسر خواهد بود.

 

 

صرفه جویی بزرگ در لوازم آشپزخانه کالا پایا

آشپزخانه مدرن قهوه ای و خاکستری با لوازم آشپزخانه کالاپایا استیل ضد زنگ

 

در طول پاییز، زمانی که هوا نسیم است، مطمئناً می خواهید یخچال و فریزر شما هم همین کار را انجام دهد! وقتی هوای بیرون وحشتناک است، می‌خواهید مواد تازه برای سوپ‌های گرم، پای میوه‌ها و کاسرول‌های خوش‌مزه آماده کنید.

 

اگر آشپزخانه شما جایی نیست که می‌خواهید نوشیدنی‌های سرد یا تنقلات را برای جمع کردن بچه‌هایی که بیرون از خانه بازی می‌کنند یا گروه تشنه بزرگ‌سالانی که دور منقل آویزان هستند، ذخیره کنید، یک یخچال گاراژی، یخچال جمع‌وجور یا مرکز نوشیدنی همه را سرحال نگه می‌دارد. خارج از آشپزخانه شما و برای زمانی که آشپزخانه شما جایی است که ترجیح می دهید همه چیز را در آن نگهداری کنید، به دنبال یخچال های قابل اعتماد با بیشترین میزان ذخیره سازی در بازار، قفسه بندی قابل تنظیم، محفظه هایی به اندازه بشقاب، و کشوهای ترد با کنترل رطوبت اختیاری باشید.

 

و برای غذاهایی که باید در داخل آن آماده کنید، وسایل آشپزی جدید کالاپایا  https://kalapaya.com/  مانند طیف همه کاره، یک اجاق گاز با کنترل های آسان برای استفاده، یا یک اجاق دیواری با کنترل دقیق حرارت، اشتیاق شما را برای عرق ریختن در آشپزخانه دوباره شعله ور می کند. به افراد خاص زندگیت غذا بده

 

یک حقیقت کثیف در زندگی این است که یک وعده غذایی خوب همیشه با ظروف کثیف همراه است. ماشین ظرفشویی جدید ویرپول تمیز کردن را به آسانی پای انجام می دهد (اما آن را پای سیب درست کنید).  

منبع : کالاپایا

معرفی محصول جنرال شکار


معرفی محصول جنرال شکار

  • 2021-07-05

 

فروشگاه سرمارسان

 

کولر گازی جنرال شکار

کولر جنرال کول هیت یا جنرال شکار ساخت کشور چین با تکنولوژی تایلند که به جنرال طرح لبخند معروف است و در کنار قیمت ارزان، محصولات با کیفیتی نیز تولید می کند.  تا سال ۲۰۱۶برند ثبت شده برروی پنل کولر “GENERAL COOL – HEAT”  در گوشه پایین و سمت چپ پنل قرار داشت و از سال ۲۰۱۶ به بعد برای مقابله با برندهای تقلبی عرضه شده، شرکت اقدام به تغییراتی نمود که از آن جمله تغییردر لوگو بود. بصورتی که لوگوی “SHEKAR GENERAL” در پایین سمت چپ پنل درج گردید و در پایین سمت راست  پنل لوگوی ” لبخندی” اضافه شده است.

کولر گازی جنرال شکار در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شوند. کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار و کولر گازی ایستاده جنرال شکار از جمله این موارد هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۶۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۶۰۰۰۰ جنرال شکار از جمله ظرفیت های مختلف آنها می باشند. کولر گازی های جنرال شکار با تکنولوژی اینورتر مصرف انرژی و طول عمر بالایی را تضمین می کند. کیفیت ساخت این کولر گازی ها بسیار خوب است و با قیمت ارزان خود ارزش خرید بالایی پیدا می کنند.

کولر گازی جنرال شکار با چه ظرفیتی خرید کنیم؟

یکی از معیار های اصلی انتخاب کولر گازی ظرفیت سرمایش و گرمایش آن می باشد. ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت با واحد بی تی یو (BTU) اندازه گیری می شود و مضربی از ۱۰۰۰ می باشد که با توجه به ابعاد فضایی که می خواهیم کولر گازی را در آن نصب کنیم محاسبه می شود. به صورت کلی کولر گازی ۷۰۰۰ برای فضایی با ۱۰ متر مربع، کولر گازی ۹۰۰۰ برای ۱۲ تا ۱۵ متر، کولر گازی ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ برای فضای ۱۷ تا ۲۲ متر، کولر گازی ۱۸۰۰۰ برای ۶۰ متر، کولر گازی ۲۴۰۰۰ برای فضای ۱۰۰ متر، کولر گازی ۳۰۰۰۰ برای فضای ۱۳۰ متر، کولر گازی ۶۰۰۰۰ و بالاتر برای سالن ها و مکان ها بزرگ مناسب می باشد.

دلیل پیشنهاد کولر گازی جنرال شکار؟

قیمت کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آنها بسیار مناسب می باشد. این اسپلیت ها ظرفیت های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز و فضای مد نظر خود متناسب با ظرفیت مناسب اسپیلت آن فضا، اقدام به سفارش نمایید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک کولرگازی ارزان قیمت و با بازدهی بالا هستید، این نوع اسپیلت می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند وتهویه مناسب، تعدیل دما وسرمارسانی مناسبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

دلیل پیشنهاد ثبت سفارش و خرید کولرگازی جنرال شکار از فروشگاه آنلاین سرمارسان؟

کولرهای گازی یکی از گران قیمت ترین لوازم مصرفی می باشد و نوع این سیستم و تکنولوژِی ساخت هر یک از آن ها باعث تاثیر گذاری بر روی قیمت آنها می باشد بنابراین یافتن این نوع محصول پرمصرف و بسیار کارامد که دارای خصوصیاتی مانند اصالت جنس، ضمانت(گارانتی) و همچنین قیمت مناسب باشد بسیار کار دشواری ست؛ بنابراین ما به شما همراهان گرامی بابت ثبت سفارش و خرید خود این ضمانت را می دهیم که محصول شما دارای این خصوصیات مذکور می باشد:

نشان برای تایید اصالت کولر جنرال لبخندی استیل:

۱- طرح لبخند استیل برروی پنل

۲- صفحه دیجیتال بزرگ برروی پنل

۳- کارتن نارنجی یا کاهی خردلی

۴- موتورهای سنگین وزن

۵- ۲عدد ریموت کنترل

۶- ۵ متر لوله مسی رایگان

۷- برند ثبت شده   “General COOL – HEAT”  یا    “SHEKAR GENERAL” برروی پنل

۸- طرح ثبت شده “لبخندی” برروی پنل

۹- لوگوی برجسته ابری شکل برروی کمپرسور

۱۰- لوگوی حک شده General Cool Heat برروی کمپرسور

کولر گازی جنرال شکار  به انگلیسی GENERAL SHKAR   یکی از برند های چینی می باشد  که با کمپرسور توشیبای ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است .

کولر گازی جنرال شکار  یک از قدیم ترین کولر های در حال حاضر می باشد نام تجاری این محصول General Cool&Heat  می باشد

که این کولر ها معروف به طرح لبخند نیز هستند که از کیفیت ساخت و طراحی بی نظیری  برخوردار است و تنوع بالایی دارد.

کولر گازی و اسپلیت جنرال شکار و کولر گازی ایستاده جنرال شکار از جمله این موارد هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۳۶۰۰۰ جنرال شکار، کولر گازی ۶۰۰۰۰ جنرال شکار از جمله ظرفیت های مختلف آنها می باشند. کولر گازی های جنرال شکار  مصرف انرژی و طول عمر بالایی را تضمین می کند. کیفیت ساخت این کولر گازی ها بسیار خوب است و با قیمت ارزان خود ارزش خرید بالایی پیدا می کنند. این کولر گازی ها با نام اسپلیت یا اسپیلت نیز شناخته می شوند. برای مثال این کولر گازی ها با نام های اسپلیت ۱۲۰۰۰ جنرال شکار، اسپلیت ۱۸۰۰۰ جنرال شکار، اسپلیت ۲۴۰۰۰ جنرال شکار و اسپلیت ۳۰۰۰۰ جنرال شکار نیز شناخته می شوند.

جنرال شکار  یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی و دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد . چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد  و چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد ک

ه با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ، با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است. فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند بیشتر بخوانید /www.general-aircon.com/en-us

برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید

https://en.gravatar.com/ruthball2
https://www.ted.com/profiles/31770213
https://www.behance.net/ruthball
https://ruthball2.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Ruth-Ball-17
https://www.twitch.tv/ruthball2
https://www.openstreetmap.org/user/RuthBall2
https://www.tripadvisor.com/Profile/Y726OQruthb
https://www.4shared.com/u/6aHiJY_s/RuthBall2.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28143418

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟


 

 

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ کار سختی است چرا که هردو، برندی پر طرفدار و پرفروش در ایران هستند و مشتریان خاص خود را دارند. با این حال اگر از تمام زوایا آنها را مقایسه کنید احتمالا راحت‌تر می‌توانید بهترین مارک را انتخاب و برای خانواده خود خریداری نمایید. اگر شما هم قصد خرید یک لباسشویی جدید دارید اما بین 2 برند سامسونگ و بوش مردد هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

z1_fln4.jpg

مقایسه لباسشویی بوش و سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم برقی هر خانه است که نبودش می‌تواند تمام اعضای خانه را برای تمیز کردن لباس‌های کثیف به دردسر بیندازد. امروزه اکثر افراد به دنبال لباسشویی ارزان قیمت، کم مصرف، زیبا و با عملکرد عالی هستند. اما بین دو برند سامسونگ و بوش کدام یک توانسته به این نیاز کاربران بهتر جواب دهد و به انتخاب اول خریداران تبدیل شود؟ اگر شما نیز برای پاسخ به این سوال می‌خواهید به مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ بپردازید بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مقایسه لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ کشور سازنده

برخی از کشورها تاریخچه بلندی در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارند و همین مساله باعث شده که مردم راحت‌تر به آنها اعتماد نمایند. البته برخی کشورهای نوپا نیز برای جلب رضایت مشتریان محصولاتی عالی و باکیفیت تولید می‌نمایند.

برند بوش: بوش برندی آلمانی است که در سال 1901 در اشتوتگارت فعالیت خود را آغاز کرد و پس از چند سال توانست محصولاتش را به دیگر کشورهای دنیا صادر کند. در حال حاضر این برند در تمام قاره‌ها دنیا شناخته شده است و به عنوان یکی از 3 برند برتر تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. این برند علاوه بر اروپا در ترکیه، چین، مجارستان و مالزی نیز کارخانه دارد تا قیمت تمام شده محصولات برای کشورهای دیگر افزایش چندانی پیدا نکند.

برند سامسونگ: کمپانی سامسونگ فعالیت اولیه خود را از سال 1938 در کره جنوبی آغاز کرده و عمده فعالیتش بر روی صادرات میوه و سبزی به دیگر کشورها بود. پس از گذشت حدود 30 سال این شرکت مسیر صنعتی شده را در پیش گرفت و تا به امروز در حال رشد است. اگرچه دفتر اصلی این کمپانی در کره جنوبی است؛ اما کارخانه سازنده محصولات در کشورهای مختلف مثل چین، مصر، مالزی، ویتنام، هند و تایوان وجود دارند.

 

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ ظاهری

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که خریداران در هنگام انتخاب برند ماشین لباسشویی به آن توجه ویژه‌ای دارند، ظاهر دستگاه است. باید گفت که ظاهر لباسشویی بوش و سامسونگ هر دو زیبا و خیره کننده است و در این زمینه دوشادوش یکدیگر در رقابت هستند. برند بوش همیشه در طراحی محصولات خود به ارگونومی بودن آنها با بدن انسان توجه ویژه‌ای دارد و برند سامسونگ نیز به دنبال طراحی محصولی شیک و لوکس است.

لازم به ذکر است که اولین برندی که لباسشویی با درب‌های بزرگ ماهواره‌ای را به بازار عرضه کرد و ظاهری جدید را به ماشین لباسشویی خانگی داد، برند سامسونگ بود. با این حال برند بوش به سرعت ظاهر لباسشویی خود را به همین شکل تغییر داد تا تفاوت ظاهری چندانی بین این دو برند نباشد.  لذا نمی‌توان هیچ یک از این 2 برند را برتر از دیگری دانست و قضاوت این موضوع را به شما و سلیقه‌تان واگذار می‌کنیم.

 

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ کیفیت قطعات و مواد اولیه

به طور قطع می‌توان گفت که مواد اولیه و قطعات استفاده شده در ماشین لباسشویی بوش از کیفیت بالاتری نسبت به برند سامسونگ برخوردار هستند. چرا که برند آلمانی بوش از بالاترین کیفیت موجود در بازار استفاده می‌کند که تاییده اتحادیه اروپا را دارد. لذا این برند به دنبال کاهش قیمت محصولاتش با پایین آوردن کیفیت قطعات نیست. این در حالی است که برند سامسونگ سعی در تولید محصولی برای همه اقشار جامعه را دارد و سعی می‌کند با استفاده از مواد و قطعات ارزان‌نر اما با کیفیت قابل قبول، محصولی ارزان و مناسب تولید نماید.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از نظر برنامه‌های شستشو

هرچه برنامه‌های شستشو بیشتر باشند، کاربر راحت‌تر بهترین برنامه را بر اساس جنس پارچه و میزان کثیفی آن انتخاب خواهد کرد. هر 2 برند بوش و سامسونگ سعی کرده‌اند که متنوع‌ترین برنامه‌های ممکن را برای مشتریان خود مهیا کنند تا عملکرد دستگاه افزایش پیدا کند. برنامه‌های مخصوص لباس‌های ظریف، لباس‌های نخی، پشمی، لباس کودکان و برنامه شستشو با مصرف انرژی کم و شستشوی دیگ در هر 2 برند لباسشویی سامسونگ و بوش وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد که تنوع لباسشویی بوش در تعداد برنامه‌ها و کاربردی بودن آنها بیشتر است چرا که مواردی چون برنامه شستشوی پرده، لباس زیر زنانه و شستشوی 15 دقیقه‌ای سریع دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از نظر قیمت خرید

یکی دیگر از معیارهای مهم خریداران برای انتخاب بهترین برند ماشین لباسشویی، معیار قیمت خرید آن دستگاه است. بسیاری از افراد در هنگام خرید به دنبال دستگاهی ارزان اما با کیفیت هستند تا نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف نداشته باشند. با توجه به اینکه برند بوش برندی آلمانی است و مواد اولیه و قطعات آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، قیمت تمام شده ماشین لباسشویی بوش بیشتر از برند سامسونگ است.

محصولات سامسونگ اکثرا در قاره آسیا تولید می‌شوند و قطعات آن کیفیت مشابه برند بوش را ندارند. با این حال از نظر بسیاری از کاربران، برند سامسونگ در کنار داشتن قیمتی مناسب دارای عملکردی قابل قبول است.

  • مقایسه لباسشویی بوش و سامسونگ در تنوع محصولات

به طور قطع محصولات برند ساسونگ تنوع بیشتری نسبت به محصولات بوش دارد و در هر فروشگاهی می‌توان آنها را پیدا کرد. این برند سعی دارد با تولید لباسشویی در رنگ، ظرفیت دیگ و تعداد برنامه‌های متفاوت مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نماید. برند ساسونگ تنها ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک تولید نمی‌کند و ماشین لباسشویی درب از بالا و نیمه اتوماتیک نیز برای مشتریان خاص خود دارد این در حالی است که دیگر مدل‌های لباسشویی بوش در ایران خریداران زیادی ندارد و در کمتر فروشگاهی پیدا می‌شود.

 

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ در هزینه تعمیرات

با اینکه عمر ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ بالاست و برای سالیان سال به شما خدمت خواهد کرد، با این حال ممکن است مجبور به تعویض قطعه‌ای در دستگاه خود شوید و نیاز به تعمیرکار داشته باشید. تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مقایسه با لباسشویی سامسونگ بیشتر است چرا که تعمیرکاران کمتری در انجام آن تخصص دارند و قطعات یدکی آنها گرانتر است. این در حالی است که تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ بیشترند و قطعات آنها در مقایسه با قطعات یدکی آلمانی ارزان‌تر است و راحت‌تر آنها را در بازار پیدا خواهید کرد.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ در استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها

به نظر می‌رسد که هر دو برند سعی دارند که به نوبه خود در استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا پرچمدار باشند. به عنوان مثال استفاده از موتورهای بدون تسمه، درب Add Wash و تکنولوژی Eco bubble از جمله مواردی است که برند ساسونگ در تولید بهترین و جدیدترین محصولات خود از آنها بهره می‌برد. برند بوش نیز با استفاده از تکنولوژی ActiveOxygen، VarioTrommel و Eco Silent Drive سعی کرده که بالاترین کیفیت شستشو را داشته باشد و ضرر کمتری به محیط زیست بزند.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ شرکت گارانتی

با اینکه هر دو برند دارای شرکت‌های ضمانت کننده محصولات در ایران هستند اما شرکت گارنتی کننده محصولات سامسونگ از نظر خدمات رسانی به مشتریان و رفع مشکلات آنها در کمترین زمان در رنبه اول قرار می‌گیرد.

منبع: رستانیوز

 

 

 

باتری چگونه به استارت زدن ماشین کمک میکند ؟


 

باتری چگونه به استارت زدن ماشین کمک میکند ؟

 

فرآیند استارت زدن خودرو با باتری تلیسان

الکتریسیته را به سیستم جرقه زنی می رساند هنگامی که احتراق خودرو را روشن می کنید، چه با چرخاندن کلید یا فشار دادن یک دکمه، سیگنالی به باتری می فرستید و به آن می گویید که واکنش شیمیایی را که ما در مورد آن صحبت کردیم آغاز کند تا به اندازه کافی تولید شود. جریان الکتریکی برای اینکه استارت موتور را روشن کند.

کارشناسان فنی شرکت تلیسان اساساً، وظیفه باتری در این بخش از فرآیند، تراوش کردن یک انفجار قوی و کوتاه قدرت است. سپس سیم پیچ ولتاژ بالایی را تولید می کند که برای به حرکت درآوردن استارت، رسیدن به شمع ها از طریق توزیع کننده و احتراق سوخت در داخل محفظه های احتراق لازم است

9_ho0o.jpg

 

انواع مختلفی از سیستم های جرقه زنی وجود دارد، اما اکثر وسایل نقلیه جاده ای که امروزه می شناسیم، جرقه زنی مکانیکی دارند که از چندین بخش تشکیل شده است که یک مدار را کامل می کند. فرآیندهای زیادی به صورت پشت سر هم و تا حدودی به طور همزمان کار می کنند و خیلی سریع اتفاق می افتد، اما با باتری شروع می شود.

 همه ما به لطف یک باتری ساده که به عنوان کاتالیزور برای یک سری فرآیندهای جذاب و تبادل انرژی عمل می کند، از راحتی و راحتی خودروهای مدرن لذت می بریم.

 

با آلترناتور برق الکترونیک کار می کند

 ممکن است قبلاً آن سه عملکرد اول را می‌دانستید، اما آیا می‌دانستید که باتری نیز با دینام کار می‌کند تا فرآیندهای الکترونیکی خودروی شما را تامین کند؟

 

درست است – دینام (که وظیفه آن «تناوب» جریان و تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است) مؤلفه‌ای است که رادیو، تهویه مطبوع، USB و دستگاه‌های متصل به کمک کمکی و چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد. اما باتری باید پشتیبان قابل اعتمادی را در صورت غرق شدن دینام ارائه دهد. هنگامی که فرآیندهای زیادی در حال تخلیه دینام هستند، باتری جریان برق را با افزایش انرژی حفظ می کند.

 

اساساً دینام یک ژنراتور است. باتری همان چیزی است که انرژی اولیه را به استارت می دهد تا موتور را به حرکت درآورد. با این حال، دینام همان چیزی است که لوازم الکترونیکی را حفظ می کند و باتری را شارژ می کند. به همین دلیل است که باتری ماشین معمولاً در هنگام رانندگی از بین نمی رود زیرا به طور فعال توسط دینام شارژ می شود. (اما اگر باتری شما تمام شده است، نگران که درمانده نباشید

 , هنگامی که قصد خرید باتری ماشین را دارید و زمان کافی برای این کار ندارید و یا در محلی هستید که امکان دسترسی به باطری سازی ندارید و تعمیرگاه خودرو در نزدیکی شما وجود ندارد میتوانید از خدمات امداد باتری تلیسان کمک بگیرد تلیسان اینجاست تا به شما کمک کند

 

چطور سماور برنجی را تمیز کنیم


چطور سماور برنجی را تمیز کنیم

با گذشت زمان ، سماور برنجی شما در اثر تماس مداوم با اکسیژن ، آب و سایر مواد زنگ زده یا لکه می شوند و در چند روز اول درخشندگی خود را از دست می دهند. خوشبختانه روشهای سریع و آسانی برای زنده نگه داشتن سماور برنجی شما وجود دارد. در این مقاله که توسط فروشگاه برنز نوین تهیه شده، همه چیز را که باید در مورد تمیز کردن سماور برنجی بدانید به شما آموزش داده شده است. با موادی که در هر خانه ای یافت می شود و تنها در چند دقیقه می توانید سماور برنجی خود را تمیز و برق بیاندازید. قبل از انجام هر یک از موارد گفته شده از برنجی بودن سماور خود مطمئن شوید. برای تست برنجی بودن سماور کافی است که آهنربا را به بدنه آن نزدیک کنید. اگر آهنربا به بدنه سماور شما نچسبید نشانه ای از برنجی بودن سماور شما می باشد.

 

c1_49v4.jpg

 

سماورهای برنجی چون امکان استفاده شدن دارند، معمولا از لایه محافظ بر روی آن استفاده نمی شود. اگر به هر نحوی از لایه های محافظ رنگ بر روی سماور برنجی استفاده شده باشد، روش های ذیل تاثیر گذار نیست و باعث آسیب بیشتر به ظاهر سماور برنجی می باشد. برای تشخیص لایه محافظ فقط کافی است با ناخن بر روی بدنه خارجی سماور برنجی خط بیاندازید. اگر یک لایه شفاف و پلاستیکی از روی سماور برنجی جدا شد، یعنی سماور برنجی شما لایه محافظ دارد و روش های زیر را بر روی آن ها تست نکنید. در این مورد فقط کافی است که با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار کنید. شما حتی می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه برنز نوین با کارشناسان آنها ارتباط برقرار نمایید و درخواست و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. در ادامه روش هایی برای شما معرفی شده است. بهتر است ابتدا بر روی قسمت کوچکی از سماور برنجی که در دید نیست این روش ها را امتحان کنید و اگر نتیجه گرفتید، بر روی کل سطوح سماور برنجی امتحان نمایید.

استفاده از سس کچاپ

چه کسی فکر می کرد سس کچاپ می تواند برای تمیز کردن ظروف برنجی شما استفاده شود؟ ترکیب سس گوجه فرنگی ، ادویه جات ترشی جات و سرکه راهی ارزان و آسان برای زنده کردن سماور برنجی است. این ترفند ساده فقط به کمی سس گوجه فرنگی و چند حوله تمیز نیاز دارد. ابتدا مقدار کمی سس گوجه فرنگی را در مکانی کوچک از سماور برنجی مانند انتهای آن بریزید. آن را چند ثانیه روی سطح بگذارید و سپس آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. اگر موفقیت آمیز بود، سپس همین کار را روی بقیه جاهای سماور برنجی خود تکرار کنید. در نهایت ، ظرف را خوب بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.

استفاده از سرکه
برای تشکیل این محلول تمیز کننده خانگی ، سه ماده معمولی در آشپزخانه ترکیب شده است. برای ایجاد لکه بردار قوی ، قدرت ساینده نمک ، اسیدیته سرکه و خواص آرد همه کاره را با هم ترکیب کنید. در یک کاسه متوسط ??، یک قاشق غذاخوری نمک را به نصب فنجان سرکه اضافه کنید. مخلوط را هم بزنید تا نمک کاملاً حل شود. سپس آرد کافی را به مخلوط سرکه و نمک اضافه کنید تا خمیری یکدست حاصل شود. خمیر را روی سماور برنجی خود بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند. سپس ظرف را بشویید ، آن را با یک حوله تمیز کنید و با یک پارچه نرم دیگر آن را خوب خشک کنید.

 

استفاده از لیمو و جوش شیرین

آب لیمو و جوش شیرین به تنهایی پاک کننده های طبیعی قوی ای هستند. اما وقتی با هم ترکیب شوند ، به راحتی می توانند هرگونه لکه را از سطوح برنجی پاک کنند. آب یک لیمو را در یک کاسه بریزید. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین اضافه کرده و هم بزنید. با یک پارچه تمیز مقداری از محلول را روی سطح سماور برنجی بمالید. برنج را جلا دهید و زنگ زدگی آن را بردارید. در صورت لزوم ، محلول را دوباره روی سطح سماور برنجی بمالید. باقی مانده را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سماور برنجی را به خوبی با آب بشویید. در نهایت ظرف را با یک پارچه تمیز خشک کنید.

استفاده از آب و مایع ضرفشویی

گاهی ساده ترین روش برای تمیز کردن سماور برنجی نیز موثرترین روش است. اگر به مواد شوینده دسترسی ندارید ، از آب و مایع ظرفشویی برای تمیز کردن سماور برنجی کثیف استفاده کنید. با استفاده از یک تابه تمیز ، یک وان آب گرم برای سماور برنجی خود ایجاد کنید. سپس چند قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را در آب حل کنید. اجازه دهید سماور برنجی چند ثانیه در محلول بماند. سپس از یک پارچه تمیز میکروفایبر یا مسواک برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

اگرچه آب گرم و مایع ظرفشویی برخی از کارها را خود انجام می دهند ، اما شما نیز با این روش به کمی قدرت دست نیاز خواهید داشت! پس از نابودی تمام لکه ها ، ظرف برنجی را از آب صابون بردارید. آن را بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.

این مقاله توسط فروشگاه برنز نوین تهیه و تنظیم شده است. فروشگاه برنز نوین عرضه کننده انواع محصولات برنجی و برنزی با ضمانت اصالت کالا می باشد. ارسال رایگان به سراسر کشور و ضمانت سلامت ارسال در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های فروشگاه برنز نوین می باشد. فروشگاه برنز نوین دارای شعبه حضوری نیز می باشد همچنین برخی از محصولات فروشگاه برنز نوین در سایت دیجی کالا نیز عرضه می شوند. شماره تماس فروشگاه برنز نوین برای برقراری ارتباط 09026210810 می باشد و برای دیدن کلیه محصولات این فروشگاه می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه به نشانی https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.