فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

در خرید هدیه چه چیزهایی رو در نظر بگیریم؟

کادو تولد چی بخریم؟ چگونه یک سوپرایز خاص را برنامه ریزی کنیم؟ یا چگونه یک سورپرایز خاص را اجرا کنم؟ چه اینها سوالاتی هستند کـه وقتی بـه جشن تولدی دعوت میشویم بـه ذهنمان می‌رسد. حتی اگر سلیقه دوستان و اطرافیان مان را هم بدانیم باز هم درباره خرید یک کادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهی بر میخوریم. دراین پست راهنمای خرید کادو تولد و ایده هایی برای خرید کادوی تولد برای مرد یا خرید کادو تولد برای دختر را مرور میکنیم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 یک هدیه را چند بار نخرید

همه ی مـا این اشتباه را مرتکب شده ایم. وقتی یک هدیه مورد پسند شخصی قرار میگیرد، وسوسه می‌شویم تا باز هم آنرا بخریم. کادو های تکراری خیلی سریع قابل پیش بینی و خسته کننده میشوند.

مگر آن کـه خرید آن کادوی تکراری، یک قرار از پیش تعیین شده با شخص کادو گیرنده بوده و او هم آنرا دوست داشته باشد «مثلاً خرید یک شاخه گل رز در اول هر هفته». خرید کادوی تکراری ممکن اسـت شـما را در نگاه هدیه گیرنده، فردی تنبل یا خودخواه جلوه دهد. پس سعی کنید ایده های قدیمی را ترکیب کرده و یا یک ایده ی کاملا جدید پیدا کنید.

 

هدیه نقدی ندهید

کارت هدیه، وجه نقد، سکه و … در دسته ی کادو های نقدی قرار می‌گیرند. این کادوها دو جنبه کاملا متفاوت دارند؛ از طرفی برای مراسمی مانند عروسی، فارغ التحصیلی یا پاگشا بسیار مناسب بوده و بـه هدیه گیرنده اجازه میدهد هر انچه بیشتر نیاز دارد را خودش انتخاب کند.

0qnu_c5.jpg

از طرف دیگر، با دادن کادوی نقدی، این طور بنظر می‌رسد کـه وقت کافی برای پیدا کردن هدیه صرف نکرده اید یا در خرید کادوی مناسب تنبلی کرده‌اید. محض احتیاط، فقط زمانی کادوی نقدی بدهید کـه اینکار شـما، پیام خاصی را در خود داشته باشد. مثلاً خریدن کارت اعتباری استفاده از اسپا یا تور گردشگری، و یا بلیط باشگاه گلف برای یک دوست پر مشغله، ایده های بسیار خوبی هستند.

 

معقولانه هزینه کنید

سخت اسـت بگوییم هزینه ی معقولانه چـه قدر اسـت، زیرا بـه فرد و شرایط بستگی دارد. اگر بسیار بیشتر یا کمتر از نرم اجتماعی هزینه کنید، این سوال را در فکر هدیه گیرنده بـه وجود می آورید کـه چـه قصد و نیتی پشت آن هدیه اسـت. علاوه بر این، اگر در جمع بـه کسی هدیه میدهید، هزینه زیاد انجام شده، شـما را انگشت نما می‌کند.

 

بعنوان مثال اگر هزینه ی معقول و نرمال برای هدیه، ??? هزار تومان باشد و شـما ،در دو حالت مختلف، ? میلیون تومان و یا ?? هزار تومان هزینه کنید، این فکر در ذهن دیگران ایجاد می‌شود کـه شـما، در حالت اول، فخر فروش و یا ،در حالت دوم، خسیس هستید. با این حال، اگر در شرایط مالی مناسب نیستید، هر چـه قدر کـه در توانتان اسـت هزینه کنید.

 

لازم نیست حتما کادو را بخرید

این موضوع بـه نحوه کادو دادن شـما بستگی دارد. یک سبد کادو کـه خودتان تزئین کرده‌اید، آماده کردن غذای مورد علاقه ی آن شخص، یا یک قاب عکس دوست داشتنی، همگی ایده هایی هستند کـه بـه کمی فکر و تلاش شـما نیاز دارند. مزیت این نوع کادوها این اسـت کـه فرد مقابل حس می‌کند یک کادوی کاملا اختصاصی دریافت نموده.

 

هدیه را به زیبایی کادو کنید

حتماً شـما هم این موضوع را دیده و یا خودتان انجام داده اید؛ کادو برای پسر یا کادوی روز دختر کـه با کاغذ کادوی عید کادو شده، یا هدیه ی پا گشایی کـه با همان ساک دستی فروشگاه بـه هدیه گیرنده داده شده اسـت. این ظاهر شلخته نشان میدهد کـه، فارغ از آنچه درون آن اسـت، روی محتویات آن کادو نیز زیاد فکر نشده اسـت.

شـما بچه نیستید، پس بهانه ای هم برای خوب کادو نکردن هدیه تان وجود ندارد. قرار نیست روی کادوی خود کوهی از روبان بچسبانید، و یا کارت پستالتان رابا دستان خود نقاشی کنید؛ فقط کافیست یک کاغذ کادوی درخور و مناسب تهیه کرده و هدیه را مرتب و تمیز کادو کنید.

 

کسی که همه چیز دارد

در زندگی همه ی ی مـا افرادی وجود دارند کـه خرید کادو برای آنها بسیار دشوار اسـت. آنها همه ی چیز دارند، وسیله خاصی نیاز ندارند و هر چـه لازم داشته باشند را خودشان می‌خرند. بدتر آنکه، اگر از خودشان هم بپرسید، ایده ی خاصی بشما نمی‌دهند. آسان ترین کادو برای این دسته از افراد، خرید کادوهای مصرفی اسـت.

یک بطری نوشیدنی اعلا، یک ادویه ی خاص و عجیب، یا یک شیشه روغن زیتون مرغوب میتواند گزینه های مصرفی خوبی باشد، زیرا کادو گیرنده در هر صورت انها را مصرف می‌کند. این کادو ها آسان ترین گزینه برای افراد اهل شکم اسـت، اما اگر در شرایطی تحت فشار بودید، گزینه ی کارت هدیه هم بد نیست.

 

همسر

در بعضی شرایط همسر یا شریک زندگی شـما همان کسی اسـت کـه خرید کادو برای او بسیار سخت اسـت. بعلاوه ممکن اسـت همسرتان همان کسی باشد کـه همه ی چیز دارد، یا همان کسیکه ترجیح میدهد خودش هدیه را انتخاب کند. بهترین روش هدیه دادن بـه چنین فردی این اسـت کـه با او درباره ی علایق و آنچه نمی پسندد صحبت کنید.

بعد از هدیه دادن هم بررسی کنید کـه آیا هدیه شـما را دوست داشته اسـت؟ یک تاکتیک خوب برای شرایط بحرانی، خرید چیزی اسـت کـه دوستش دارد، اما خودش حاضر نیست آنرا بخرد. یک سانس اسپا، یک وسیله گرانقیمت، و یا هر چیزی کـه قدر دانی وی را بر انگیزد.

 

رئیس، همکار یا مشتری

خرید هدایای کاری کمی سخت اسـت، زیرا ممکن اسـت بنظر برسد کـه برای اعمال نفوذ یا رسیدن بـه هدف خاصی هدیه داده اید. تا جای ممکن از دادن هدایای کاری اجتناب کنید، مگر آنکه جزئی از فرهنگ شرکت یا کشور شـما باشد؛ پس لازم اسـت تا دراین مورد پرس و جو کنید.

درنظر داشته باشید کـه عده ای از کارکنان دولتی نمی‌توانند از همکاران، زیر دستان یا فروشندگان هدیه دریافت کنند، زیرا اینکار ممکن اسـت اصول کاری انها مغایرت داشته باشد. سراغ هدایای ساده، متعادل در قیمت، و غیر شخصی بگردید. وسایل کاری، مانند جای کارت ویزیت، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

 

افرادی کـه شناخت کافی از آنها ندارید

شاید هنگام رفتن بـه یک مهمانی خانوادگی وادار شوید برای داماد خاله خود کـه یک فرد کاملا تازه وارد اسـت هدیه بخرید. انتخاب سختی اسـت؟ حتی اگر کمی هم در مورد او اطلاعات کسب کنید، بسیار بعید اسـت کـه بتوانید کادوی شخصی خوبی برای او بخرید. از نزدیکان او بخواهید تا یک کادوی خوب بشما پشنهاد دهند، و یا سراغ کارت هدیه بروید و خودرا آسان کنید.

 

میزبان یک مهمانی

هدیه ای کـه برای میزبان یک مهمانی می‌خرید، روشی مناسب اسـت برای نشان دادن قدردانی شـما از فراهم کردن شرایط مهمانی در منزل او، و یا غذایی کـه برای شـما تهیه کرده اسـت. میتوانید برای میزبان خود یک نوشیدنی یا خوراکی بخرید کـه مکمل شام آنها باشد؛ و یا چیزی برای صبحانه بخرید تا فردا صبح، خستگی مهمانی را از تن آنها خارج کند.

 

مواردی که در هنگام خرید کادو نباید انجام دهید

اگر تولد، سالگرد ازدواج، یا سایر جشن های یک فرد بدشانس، نزدیک سال نو یا ولنتاین بود، برای هردو مناسبت یک کادوی مشترک نخرید. اگر لباسی را میخرید کـه سایز بندی دارد، بسیار حواس تان را جمع کنید. اگر سایز شخص را ندانید و لباس خریداری شده بـه او نخورد، ممکن اسـت از دست شـما دلخور شود. چیزی کـه هدیه گرفتید رابه شخص دیگری هدیه ندهید؛ چون ممکن اسـت بفهمد و ناراحت شود.

از کادو برای رساندن یک منظور خاص استفاده نکنید. بحث ثبت نام باشگاه یا کرم ضد چروک صورت بـه کنار؛ مثلاً اگر برای خواهرزاده ی مورد علاقتان ایکس باکس هدیه بگیرید، در حالی‌کـه برای دیگر خواهرزاده ها کتاب رنگ آمیزی خریده بودید، تنها تبعیض قائل شدن خودرا نشان خواهید داد. اگر شخصی، تا بحال، نسبت بـه یک فعالیت علاقه ای نشان نداده اسـت، هدیه های مربوط بـه آن فعالیت را برایش نخرید.

 

مثلاً خریدن کتاب آشپزی برای فردی کـه بـه آشپزی علاقه ندارد، باعث نمی‌شود او بـه پخت و پز روی بیاورد؛ بلکه احتمالا پیش خودش می‌گوید کاش کارت هدیه برایم خریده بود. هدیه دست دوم ندهید؛ مگر آن کـه هدیه شـما یک عتیقه ارزشمند بوده، و شخص هدیه گیرنده عاشق عتیقه باشد. هدایا و وسایلی با کاربرد روزمره، مثل جوراب، مخلوط کن یا جارو برقی، رابه کسی ندهید

سایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

ارسال سن و جنسیت چیست و استفاده از این نوع ارسال چه مزایایی دارد؟

ارسال سن و جنسیت چیست و استفاده از این نوع ارسال چه مزایایی دارد؟

pain_b9.jpg

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از انواع ارسال، با عنوان ارسال سن و جنسیت آشنا کنیم.

همیشه بهترین تبلیغ، تبلیغی بوده است که بازار هدف را دقیق نشانه بگیرد.

در مورد پیامک های تبلیغاتی و ارسال سن و جنسیت هم این موضوع صادق است.

اگر تبلیغ خود را کاملا هدفمند ارسال کنید تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد.

همچنین اگر تبلیغ شما بی هدف و به صورت کاملا رندوم ارسال شود، ممکن است نتیجه بخش نبوده و علاوه بر هزینه های سنگین ، بازخورد مطلوب را برای شما نداشته باشد.

تبلیغات  و ارسال پیامک انبوه را می توان بهینه سازی نمود، به این شکل که پیامک تبلیغاتی را مستقیما به مخاطب هدف ارسال کرد تا بازخورد بهتری داشته باشد.

در این مقاله درباره یکی از روش های بهینه سازی یعنی ارسال با قابلیت تفکیک سن و جنسیت  را مورد بررسی قرار می دهیم.

ارسال پیامک بر اساس  سن و جنسیت

یکی از امکانات سامانه پیامک که بسیار کاربردی هم می باشد، ارسال از طریق تفکیک سن و  جنسیت است.

این ویژگی باعث می شود که ما بتوانیم محصول خود را در بازاری که متقاضی آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسیت، تبلیغ کنیم.

در این روش شما کاملا می دانید که اطلاع رسانی برای کدام رده سنی و چه جنسیتی است.

اگر کالا یا خدمتی مختص آقایان باشد و یا کالایی مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتی می توانید با انتخاب کردن این گزینه ها در سامانه ارسال پیامک تبلیغ خود را راه اندازی کنید.

همچنین در این روش می توانید تعداد پیامکی که می خواهید ارسال کنید را هم مشخص کنید.

ارسال  انبوه با توجه به سن، جنسیت

در این روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهید بود پیام تبلیغاتی خود را با توجه به این که مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسیتی قرار دارند ارسال کنید.

به طور کل در بانک های اطلاعاتی شماره در سامانه ارسال پیامک، یکی از دسته بندی ها مختص ارسال سن و جنسیت است.

برای تبلیغ محصولات و خدمات از همه ی بانک های اطلاعاتی می توان استفاده کرد، به این شکل که هر صنف با توجه به کار خود میتواند لیست مخاطبانی که بازخورد بهتری دارد را انتخاب کند.

بانک شماره های تفکیک شده بر اساس سن و جنسیت برای کسب و کارهایی که مخاطبان آن ها محدود است میتواند استفاده شود.

ارسال سن و جنسیت در آموزشگاه ها

برای مثال تصور کنید که یک آموزشگاه کنکور هدف از پیش تعیین شده ای دارد و تبلیغات خود را باید محدود به کسانی کند که کنکور دارند و در یک رده سنی خاص هستند.

این آموزشگاه می تواند از این روش برای ارسال پیامک به مخاطبان به صورت دقیق و هدفمند استفاده کند.

ارسال کلی بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت برای یک آموزشگاه یک تبلیغ هدفمند محسوب نمیشود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد بی اعتمادی نسبت به نام تجاری نیز بشود.

تصور کنید مخاطبانی که پیام مربوط به کلاس های  کنکور را دریافت میکنند در رنج سنی 30 تا 40 سال باشند، مطمانا دریافت چنین متنی باعث ایجاد بی اعتمادی در این افراد نسبت به برند خواهد شد.

ارسال سن و جنسیت در آرایشگاه ها

مثال دیگری که در این مورد صدق میکند آرایشگاه ها هستند.

تصور کنید شما صاحب یک آرایشگاه مردانه هستید و ترجیح  میدهید که پیام تبلیغاتی خودتان را به دست آقایان جوان برسانید.

مطمانا تبلیغ شما برای بانوان یک تبلیغ کاملا منفی و غیر هدفمند هست،همچنین احتمالا باعث ایجاد حس ناخوشایند در فرد دریافت کننده پیامک میگردد.

پس در قالب یک کسب و کار آرایشگاه مردانه، در ابتدا جنسیت افراد حائز اهمیت است و در مرحله بعدی رنج سنی افراد نیز میتواند دارای اهمیت باشد.

سامانه های ارسال اس ام اس انبوه قابلیت تفکیک استان و شهر، در بین مخاطبان همراه اول و ایرانسل و انواع اپراتورهای دیگر با جنسیت و رده های سنی متفاوت را دارند.

تفکیک ارسال پیامک انبوه با توجه به اپراتور

در  سامانه پیامکی امکان دیگری وجود دارد و آن این است که شما می توانید با توجه به نوع اپراتور مد نظر خود پیامک را ارسال کنید.

به این صورت که بعد از تنظیماتی همچون شهر، استان، جنسیت و موارد دیگر در صورتی که تمایل داشته باشید پیامک تبلیغاتی خود را از اپراتوری خاص بفرستید، با انتخاب یک گزینه پیام از همان اپراتور ارسال می شود.

معایب ارسال پیامک انبوه

در هر نوع از تبلیغات مزایا و معایب زیادی وجود دارد، در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی معایب سامانه ارسال پیامک انبوه بپردازیم.

بعضی از شماره ها از طرف مخابرات در لیست سیاه وارد شده اند، در هنگام ارسال اس ام اس این شماره ها قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را ندارند.

با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد می توان گفت ارسال اس ام اس انبوه برای تبلیغات در حجم بالا و یا حتی تعداد پایین یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش ها می باشد.

سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن همیشگی، اطمینان از خوانده شدن قطعی پیام ها، امکان ایجاد کسب و کار و درآمدی خوب و… از ویژگی های دیگر نرم افزار پیامک و ارسال اس ام اس به وسیله آن است.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که همه افراد، امروزه درگیر آن هستند هزینه بالای تبلیغات می باشد.

استفاده از پنل اس ام اس از کم هزینه ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات است که هر کسب و کاری میتواند از آن استفاده کند.

با تهیه یک پنل اس ام اس جامع میتوانید همرمان تبلیغات ارزان انجام دهید و از مزایای درامدی پنل نیز بهره مند شوید.

خدمات تاسیساتی و لوله بازکنی «خدمت از ما»

خدمات تاسیساتی و لوله بازکنی «خدمت از ما»

امروزه رسیدگی به تاسیسات ساختمان با توجه به افزایش آپارتمان‌نشینی بیش از پیش اهمیت دارد. موارد همچون حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و حتی نصب توالت فرنگی، باید در زمان مناسب و با رعایت نکات فنی انجام شوند تا جلوی مشکلات بعدی را بگیرند. اما متخصصان حرفه‌ای برای هریک از کارهای حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی را چگونه می‌توان پیدا کرد؟

در بازار آنلاین «خدمت از ما» می‌توانید از بهترین تکنسین‌های حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی کمک بگیرید. در صورتی که با مشکلات مربوط تاسیساتی و لوله‌کشی مواجه شدید، سریعا دست به کار شوید و به نیروهای باتجربه حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی فعال در این بازار اعتماد کنید. در ادامه با این خدمات و نحوه دریافت آنها آشنا می‌شویم.

 

ngnr_a1.jpg

 

لوله بازکنی «خدمت از ما»

لوله بازکنی «خدمت از ما» می‌تواند شما را از شر مشکلات متعددی از جمله گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی سینک‌ها، بالا زدن چاه فاضلاب و... نجات دهد. اگر مشکل شما با پودرها و اسیدهای لوله بازکنی رفع نمی‌شود، زمان استفاده از خدمات لوله بازکنی «خدمت از ما» است. لوله بازکنی "خدمت از ما" با توجه به نیاز شما، با تجهیزات زیر انجام می‌شود:

  1. فنر لوله بازکنی: متداول‌ترین دستگاه لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی است. فنرهای لوله بازکنی قطرهای متفاوتی داشته، و هرکدام برای چاه‌های مختلفی استفاده می‌شوند. تشخیص اینکه از چه فنری باید برای کدام چاه استفاده کرده به عهده تکنسین لوله بازکنی «خدمت از ما» است.
  2. دستگاه تراکم هوا: از این دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌هایی که به دلیل وجود موادی مانند خاک، رخ داده است، استفاده می‌شود.
  3. محلول‌های لوله بازکنی: محلول‌های مخصوصی برای لوله بازکنی وجود دارد که در مواقع نیاز برای رفع گرفتگی از آنها استفاده می‌شود.
  4. روش‌های ترکیبی: این مورد در لوله بازکنی «خدمت از ما» شامل استفاده از تجهیزات بالا به صورت همزمان با مواد شوینده است. این کار برای لغزاننده کردن سطح لوله‌ها و جدا کردن چسبندگی موجود در ماده یا جسمی که داخل لوله ایجاد گرفتگی کرده است، به کار می‌رود.

اگر ساکن تهران هستید، در چند مرحله کوتاه می‌توانید از خدمات لوله بازکنی نیاوران، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی ونک و... استفاده کنید. اگر ساکن شهرهای دیگر باشید نیز می‌توانید از خدمات لوله بازکنی «خدمت از ما» استفاده کنید. خدمات این بازار آنلاین در بیشتر شهرهای بزرگ کشور ارائه می‌شود.

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در کنار لوله بازکنی، یکی دیگر از خدمات محبوب تاسیساتیست. با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می‌توان علاوه بر کاهش آسیب به ساختمان، هزینه کمتری نیز پرداخت. در واقع تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیاز به تخریب و پیدا کردن محل نشت با آزمون‌وخطا را حذف می‌کند. با این وجود، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را نیز مانند خدمات لوله بازکنی نباید عقب انداخت. زیرا هرچه از زمان نشتی بگذرد، آسیب‌های عمیق‌تری به ساختمان وارد شده، و موجب افزایش نم می‌شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با "دستگاه" به کمک امواج فراصوت انجام می‌شود. این دستگاه یک گیرنده و فرستنده امواج دارد که در یک محفظه‌ قرار گرفته است. این کپسول روی مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود، حرکت می‌کند. فرستده امواج را به طرف هدف فرستاده و امواج بازگشتی را دریافت می‌کند. دستگاه با استفاده از مدل‌های کامپیوتری وجود ترک و نشتی را تشخیص می‌دهد.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نرخ مشخصی داشته و در مناطق مختلف هر شهر تقریبا یکسان است. علاوه بر تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شرق تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیز مانند سایر خدمات «خدمت از ما» در شهرهای مختلف نیز قابل استفاده است؛ از جمله تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شیراز، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کرج و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اصفهان.

 

حفر چاه

حفر چاه برای اهداف مختلفی از جمله حفر چاه فاضلاب، حفر چاه آب، چاه ارت ساختمان و... انجام می‌شود. با این وجود، حفر چاه فاضلاب بیشترین درخواست را در میان سایر خدمات حفر چاه دارد. حفر چاه اندازه‌ای از نیم متر تا دو متر داشته، و به صورت استوانه‌ای و در مواردی به شکل مربع انجام می‌شود. اگر چاه ساختمان شما متناسب با ظرفیت ساختمان نباشد، چاه در معرض ریزش باشد، کارایی چاه کاهش یافته باشد یا در حال ساخت ساختمان باشید، به حفر چاه نیاز دارید.

تعیین بهترین محل حفر چاه آب و اندازه آن به عهده مقنی حفر چاه است. بهترین زمان برای حفر چاه هنگامیست که سطح آب‌های زیرزمینی در پایین‌ترین حد باشد. بنابراین زمانی باید اقدام به حفر چاه جدید کرد که میزان بارندگی‌ها حداقل باشد، یعنی ماه‌های مرداد و شهریور. جنس زمین منطقه شما و تعداد نفرات نیز اندازه حفر چاه فاضلاب را مشخص خواهد کرد.

محاسبه قیمت حفر چاه (قیمت حفر چاه آب کشاورزی، چاه فاضلاب و...) با توجه به نرخ اتحادیه حفر چاه تعیین می‌شود. به طور کلی، قیمت حفر چاه فاضلاب و مقنی حفر چاه به نوع چاه، متراژ آن و نوع خاک آن از نظر سفتی بستگی دارد. بدین معنا که قیمت حفر چاه آب عمیق با حفر چاه فاضلاب در کرج متفاوت است.

 

 

نصب توالت فرنگی

ممکن است حالا که به دنبال لوله بازکنی «خدمت از ما» و سایر خدمات تاسیساتی هستید، تصمیم بگیرید بالاخره نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی را هم انجام دهید. نصب توالت فرنگی معمولی یا نصب توالت فرنگی دیواری به شبکه فاضلاب نیاز به سیفون ندارد، زیرا آنها خود دارای سیفون هستند و به همین جهت به آنها سیفون سرخود می‌گویند.

ممکن است نصب توالت فرنگی را خودتان نیز بتوانید انجام دهید. با این وجود، نصب توالت فرنگی دیواری یا نصب توالت فرنگی دیواری به دست متخصصی که نکات مهم در نصب توالت فرنگی را می‌داند، خیال شما را بابت بروز نشتی آب راحت خواهد کرد. هزینه نصب توالت فرنگی نیز معمولا با توجه به نوع کار (برای مثال نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی یا نصب توالت فرنگی دیواری)، لوازم نصب توالت فرنگی و مصالح مورد نیاز تعیین می‌شود.

 

سخن پایانی

شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» بهترین متخصصان حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی را پیدا، و قیمت خدمات را از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات این متخصصان، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای خدمات تاسیساتی موردنیازتان انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2231/Installation_services_and_pipe_opener