فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

راهنمای خرید تلویزیون کامل


راهنمای خرید تلویزیون کامل

 

خرید تلویزیون به دلیل تنوع زیاد این محصول در بازار نیاز به بررسی دقیق دارد. در این مقاله شما برای خرید مناسب ترین راهنمای تلویزیون استفاده خواهید کرد.

 

به گزارش تیز فروش خرید تلویزیون ممکن است در نگاه اول یک کار ساده به نظر برسد. اما آنها فاکتورهای بسیار مهمی دارند که نیاز به خرید دارند و از آن زمان به بعد از آن آگاه بوده و آن را در انتخاب خود در نظر می گیرند. به عنوان مثال ، تلویزیون های Ultra HD (4D) یا 4K که جزئیات ، رنگ و کنتراست تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های HD ارائه می دهند. همچنین نوع خاصی از تلویزیون 4K به نام 4K HDR در بازار وجود دارد که با پویایی بیشتر و طبیعی تر همراه با تصاویر روشن تر است. حال س theال این است که آیا زمان آن فرا رسیده است که به تلویزیون های 4K برویم یا تلویزیون های Full HD هنوز برای استفاده کاربران ایرانی کافی است؟

تلویزیون شارپ مدل 32BD1X

 

علاوه بر موارد اضافی ، باید به ظهور پانل های OLED و قدرت بسیار بالای آنها در نمایش رنگی عالی اشاره کرد ، که به لطف افزایش تولید ، اکنون بسیار گران است. با این حال ، شما باید در نظر بگیرید که آیا عملکرد پانل های OLED متفاوت از عملکرد مشابه آنها است ، آیا مقرون به صرفه است یا نه. از طرف دیگر ، هر ساله به لطف استفاده از فناوری پیشرفته ، کیفیت تلویزیون های LCD بهبود می یابد و شاهد رفع سایر نقاط ضعف موجود هستند. تلویزیون های قدیمی در حال حاضر فقط با مارک های LG و Sony در دسترس هستند ، به این معنی که اگر قدیمی بودن را انتخاب کنید ، گزینه های کمتری نسبت به LCD وجود دارد.

 

راهنمای خرید لوازم خانگی

هنگام اندازه گیری نوع تلویزیونی که می خواهید تأیید کنید ، کیفیت تصویر و ویژگی های خاص را برای اندازه گیری آن حفظ کنید. اگر چنین کردید ، مطمئن شوید که تلویزیون جدید شما به پشتیبانی شما نیاز دارد. قبل از شروع راهنمای خرید ، دو اصل اساسی در خرید تلویزیون وجود دارد که اگر چیز دیگری در ذهن دارید باید آن را ادامه دهید:

تلویزیون 50 اینج و 4k هایسنس مدل 50B7100

 

کیفیت تصویر با مشخصات روی کاغذ تعیین نمی شود!

این جمله کوتاه ممکن است مورد پسند تهیه کنندگان بزرگ تلویزیون نباشد اما واقعیت دارد. در واقع ، نگاه به مشخصات تلویزیون شما احتمالاً شما را به این نتیجه می رساند که هدف از ارائه کاتالوگ و مشخصات تلویزیون ، سردرگمی مشتری است.

 

مقاله مرتبط:

نسبت تصویر و دروغی که همه تولیدکنندگان تلویزیون به شما معرفی می کنند

هر آنچه در مورد تلویزیونهای السیسی 240 هرتز باید بدانید

5 دروغی که فروشندگان تلویزیون به مشتری می رسانند

عبارات گیج کننده زیادی و تعداد کوچک و بزرگ پیش روی شماست و ممکن است در نهایت مجبور شوید یک تلویزیون بخرید ، گران است ، یا به این دلیل که نسبت کنتراست یا روشنایی بیشتری دارد. همچنین ممکن است دلیل مشخصی برای محصول انتخاب کنید.

 

برخی از مواردی که روی کاغذ ذکر شده بسیار مهم است ، مانند وزن و نوع ورودی و خروجی تلویزیون. اما به طور کلی ، پارامترهای ناچیز یا ناچیز در کاتالوگ محصول مشاهده می شود و برخی موارد دیگر نیز ممکن است مقادیر نادرستی داشته باشند.

 

به عنوان مثال ، این فقط یک دروغ فریبنده در مورد کنتراست است ، همانطور که قبلاً در زومیت به طور مفصل مورد بحث قرار گرفت. نرخ تازه سازی از نظر هرتز ، که از اعدادی مانند 120 ، 240 و 600 هرتز در مقابل خود استفاده می کند ، در واقع یک پارامتر پیچیده و تا حدودی مبهم است. در کاربردهای متداول ، ممکن است میزان بازسازی زیاد به هیچ وجه اثبات نشود ، اما با خرید یک تلویزیون این میزان افزایش می یابد. زاویه دید تلویزیون های LCD و LED با نور پس زمینه LED عدد نادرستی است و تمام آنچه یک تلویزیون LED با کیفیت کامل در مقایسه با تلویزیون های LCD دارد. کابل های HDMI که کیفیت یکسانی دارند اما بعضی اوقات آنها را با کیفیت بیشتری نسبت به کابل های دیگر معرفی می کنند. LED ها نسل جدید یا فناوری متفاوتی با LCD نیستند و در واقع خود نوعی ال سی دی مصرفی زیاد نیستند.

 

توصیه ما این است که فکر کنید ، به جای توجه به مشخصات فنی تلویزیون ، بهتر است آن را نادیده بگیرید! برای تعیین بهترین کیفیت تصویر ، بدترین راه ممکن است استفاده از مشخصات ذکر شده در محصولات کاتالوگ باشد ، بنابراین به هیچ عنوان استناد نکنید.

 

تلویزیون های بزرگتر واقعا بهتر هستند

در مورد حداقل قطر 32 ، توصیه می شود که آن را انکار کنید. زیرا در مورد تلویزیونی که قرار است در اتاق خواب قرار گیرد ، برای تلویزیونی که در اتاق نشیمن استفاده می کنید بهتر است با قطر حداقل 46 اینچ یا بزرگتر انتخاب کنید. در نگاه اول ، این ابعاد بسیار بزرگ به نظر می رسند ، اما توصیه می کنیم یک تلویزیون بزرگ بخرید زیرا این تجربه بسیار جالب خواهد بود.

 

مقاله مرتبط:

تلویزیونی که می خواهید خریداری کنید چقدر باید باشد؟

پروژکتور جلوی تلویزیون؛ جوانب مثبت و منفی نمایش غول پیکر

اندازه تلویزیون در مقایسه با ویژگی هایی مانند عینک سه بعدی ، نرخ تازه سازی بالاتر و تلویزیون هوشمند ، این ویژگی را ایجاد می کند. اگر اجازه استفاده از آن را دارید ، به دنبال تلویزیون های بزرگتر بروید. ارزشمند اکثر کاربران از این فیلم استفاده می کنند که اندازه بزرگتری خریداری نکرده اند ، اظهار داشتند که او از حسرت استفاده می کند ، مراقب باشید اکنون در این گروه نیستید.

 

از شما دعوت می شود راهنمای خرید و مواردی را که باید برای خرید تلویزیون در نظر بگیرید مطالعه کنید.

 

اندازه صفحه

اندازه صفحه ممکن است مهمترین قسمت انتخاب شما هنگام خرید تلویزیون جدید باشد. آی تی

دوربین مداربسته دید در شب


دوربین مداربسته دید در شب

 

عشق دوربین!

کارور” نویسنده آمریکایی، مجموعه داستانی دارد با عنوان «وقتی از عشق حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم؟!» البته در اینجا ما را با داستان و نویسنده و عشق کاری نیست، اما باید قبول کرد بسیاری از مشتریان ایرانی «عشق» بهترین‌ها را دارند، بی آن که سطح نیاز خود را سنجیده باشند. بسیاری از ما پیش از آن که نیاز امنیتی فضای تحت نظارت خود را ارزیابی کرده و مشخصات فنی دوربین مداربسته متناسب را برآورد کرده باشیم، به دنبال گران‌ترین یا بهترین دوربین مداربسته بازار می‌گردیم. در حالی‌که لزوماً گران قیمت‌بودن محصول نشان‌دهنده کارایی آن در هر محیطی نبوده و قیمت پایین‌تر کاهش کیفیت را مشخص نمی‌کند؛ در این باره حرف خواهیم زد!

فیلتر مادون قرمز یا فیلترینگ مادون قرمز

یکی از اشتباهات رایجی که در نوشتن و همین‌طور مرور محتواهای بی‌شمار مربوط به قابلیت دید در شب و تصویربرداری در تاریکی دوربین‌ها رخ می‌دهد، استفاده از عبارت «فیلتر مادون قرمز» است؛ این عبارت به سبب معنایی دوپهلوی خود غلط‌انداز است. فیلتر مادون قرمز می‌تواند معادل IR-Pass یا IR-Cut باشد؛ دو کاربرد متضاد! فیلتر مادون قرمز (حالت اول) به فیلتری اشاره دارد که پرتوهای مادون قرمز را به خود جذب می‌کند، در صورتی که IR-Cut فیلتری است که جلوی ورود اشعه مادون قرمز را به داخل دوربین در طول روز گرفته و کیفیت تصویر روز (روشنایی) را تضمین می‌کند.

یک  دوربین مداربسته  مادون قرمز زبل!

دید در شب دوربین مداربسته از دوربین مداربسته IP گرفته تا دوربین مداربسته AHD یا حتی دوربین‌ مداربسته آنالوگ اغلب با استفاده از از تعدادی ال‌ای‌دی مادون قرمز ممکن شده است. مشکل این روش اشباع تصاویر یا همان Overexpose شدن تصویر است؛ با توجه به اینکه نور مادون قرمز ارسالی به همه‌چیز به‌طور یکسان تابانده می‌شود، اجسام نزدیک به دوربین دچار اشباع نوری شده و کیفیت تصویر آنها افت می‌کند و به‌صورت نقاط سفید دیده می‌شوند. برای حل این مشکل، سامانه مادون قرمز هوشمند Smart IR بر روی دوربین‌های مداربسته نصب گردیده که نور انداخته شده بر موضوعات تصویربرداری را متناسب با فاصله تنظیم می‌کند.

حذف نور مادون قرمز؛ دنیای مجازی/ دنیای واقعی

استفاده از حذف‌کننده نور مادون قرمز، برای تمام دوربین‌های مداربسته دارای قابلیت دید در شب لازم است. به این معنا که هر چیزی در طول روز از خود علاوه بر بازتاب نور مرئی، پرتوی مادون قرمز ساطع می‌کند. این دو نوع پرتو دریافتی در شکل‌گیری تصویر اختلال ایجاد کرده، وضوح تصویر را متاثر می‌سازند؛ دوربین به دو صورت مکانیکی یا الکترونیکی یا سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نور مادون قرمز را حذف می‌کنند.
بدیهی است که حذف نور به صورت واقعی از حذف نرم‌افزاری اثر پرتو مادون قرمز بر از تصویر، کیفیت و قیمت بالاتری خواهد داشت.

از چه حرف می‌زنیم؟!

برای نظارت بر یک انبار کوچک با ابعادی در حدود 5 متر در 3 متر کافی است از برای مثال می‌توان از یک دوربین مداربسته ویوتک بولت استفاده کنیم که قابلیت دید در شبی با برد موثر حدود 6 متر داشته باشد؛ می‌توان به‌جای هزینه‌کرد برای دوربینی با برد بیشتر و تصویر بهتر، آن را به امکاناتی چون تشخیص حرکت مسلح کرد؛ یا اگر فضایی خالی مانند آسانسور نیاز به مونیتورینگ دارد، سیستم مادون قرمز هوشمند از الزامات نیست. و در جایی مثل ورودی فرودگاه که 365 روز سال به‌طور شبانه روزی روشن است، نیازی به استفاده از دوربینی با قابلیت دید در شب نخواهد بود و شاید یک دوربین مداربسته سامسونگ دام بدون IR افاقه کند! در نهایت آنچه که ما از آن حرف می‌زنیم، «تناسب» است؛ تناسب نیاز و خرید دوربین مداربسته!

تی وی تی

دید در شب دوربین مداربسته چیست و چگونه عمل می کند؟

 

دوربین مداربسته آنگونه که از اسمش پیداست برای پوشش دهی 24 ساعته از یک مکان می باشد و در تمام ساعات شبانه روز بدون وقفه باید عمل کند.هنگام روز دوربین مدار بسته به خوبی عمل کرده و وظیفه پوشش دهی و نظارت مکان را با وضوح زیاد انجام می دهد. اما سازنده های دوربین مداربسته برای رفع مشکل دریافت تصویر در شب هنگام و در نور کم چه فکری کرده اند؟ با هم به بررسی تکنولوژی های دوربین مداربسته دید در شب میپردازیم.

دید در شب بهتر با گشودگی بیشتر دیافراگم

در بسیاری از دوربین های مدار بسته برای اینکه در شب از دید بهتری برخوردار شوند از دیافراگمی با کشودگی بیشتر استفاده می شود تا سنسور بتواند در شب نور بیشتری از محیط دریافت نماید. این همان تکنولوژی است که اکنون در بسیاری از گوشی های موبایل دیده می شود. دیافراگم قطعه ای است که بعد از لنز و قبل از سنسور قرار می گیرد و میزان دریافت نور از لنز به سنسور را تعیین می کند.

دوربین مداربسته دید در شب به واسطه باز شدن و نور گیری دیافراگم

هر چقدرعدد درجه بندی دیافراگم نزدیک به یک باشد از گشودگی دیافراگم بیشتری بهره می بریم و مقدار نور بیشتری در شب برخودار خواهیم شد. اما خب این تکنولوژی نیز بی نقص نیست و گشودگی زیاد دیافراگم در دوربین مداربسته دید در شب، این معضل را دارد که عمق میدان به شکل محسوسی کاهش یابد و مقدار نقاط فوکوس در یک تصویر کم شود. خوشبختانه به دلیل اتوماتیک بودن دیافراگم، این قطعه در طول روز نور کمتری را از خود عبور داده و عمق میدان گسترده ای را پوشش می دهد.

هایک ویژن

نقاط قوت استفاده از دیافراگم

  • دید درشب دوربین مداربسته بدون استفاده از سخت افزار ارسال نور
  • نا محسوس بودن مکان دوربین و سمت لنز آن در شب
  • دید در شب رنگی و تصویر مناسب

نقاط ضعف استفاده از دیافراگم باز

  • عمق میدان کم و فوکوس محدود دوربین مداربسته
  • عدم توانایی دریافت تصویر در تاریکی مطلق
  • کم شدن سرعت شاتر و تاخیر داشتن تصویر

استفاده از امواج مادون قرمز برای دید درشب دوربین مداربسته

امواج مادون قرمز یا Infrared که در اصطلاح IR نام دارد، نوعی از امواج نوری است که با چشم غیر مسلح انسان قابل دید نمی باشد. اما سنسور دوربین مدار بسته بگونه ای طراحی شده که می توانند این نور را در محیط دریافت نمایند و اجسام را به واسطه این نور شناسایی کنند. تکنولوژی دوربین مدار بسته به واسطه Led مادون قرمز بسیار ارزان است ودوربین مداربسته دید در شب  قادر است در محدوده ی پوشش دهی مادون قرمز تصاویر بسیار مناسبی را دریافت نماید.

اما بازهم تکنولوژی امواج مادون قرمز معایبی نیز دارد و آن هم برد پایین امواج مادون قرمز به نسبت نورطبیعی است، که می بایست برای پوشش دهی بیشتر از پروژکتورهای بزرگتر یا از دوربین مداربسته دید در شب با Led های مادون قرمز بیشتر استفاده گردد. همچنین امواج IR قابلیت گذر از شیشه را ندارد و اگر درب شیشه ای یا دیوار شیشه ای در مسیر باشد، دید درشب در آن سوی شیشه وجود نخواهد داشت. اما این پایان معایب این تکنولوژی نیست و دوربین مدار بسته دید در شب با تکنولوژی IR در تاریکی تصاویر سیاه و سفید تهیه می کند. علت آن هم عدم تشخیص رنگ با امواج مادون قرمز می باشد.

بیشتر بخوانید:   نصب دوربین مداربسته       

محاسن تکنولوژی مادون قرمز

  • قیمت پایین با عملکرد مناسب دوربین در شب
  • دید در شب مناسب و تصویر با کیفیت
  • داشتن تصویر در تاریکی مطلق

معایب تکنولوژی مادون قرمز

  • دید در شب سیاه و سفید
  • پوشش دهی کمتر نور مادون قرمز در مقایسه با تور مرعی
  • عدم عبور امواج از شیشه
  • تخصصی بودن تنظیم دوربین مداربسته برای دید در شب

تکنولوژی استارلایت برای دید در شب رنگی

در مقاله ای اختصاصی در مورد دوربین مداربسته استارلایت توضیح داده ایم. اما اگر بخواهیم به صورت مختصر در مورد تکنولوژی استارلایت بگوییم، استفاده از گشودگی دیافراگم و تکنولوژی IR در یک محصول است.

بگذارید به صورت ساده توضیح دهیم که دوربین های مداربسته دید در شب با تکنولوژی استارلایت به یک سنسور قوی و با حساسیت بالا و همچنین گشودگی دیافراگم بالا عرضه شده که با کمترین میزان نور تصویر رنگی را تهیه نماید، اما اگر در محیط نور آنقدر کم شود که دیگر از روش اول تصویری مطلوب دریافت نشود، دوربین از امواج مادون قرمز برای روشن کردن محیط استفاده می کند و تصاویر سیاه و سفید خواهد شد.

تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی شارپ

شرکت شارپ با استفاده از دو تکنولوژی امواج مادون قرمز و ماوراء بنفش توانست از دوربین مداربسته رنگی در تاریکی مطلق پرده برداری کند. هر چند این دوربین های مداربسته هنوز با فراگیر شدن فاصله زیادی دارد اما روش استفاده از این تکنولوژی ها جالب می باشد. دوربین مداربسته این شرکت ابتدا موقعیت اشیاء را در اطراف دوربین شناسایی کرده و به وسیله امواج ماوراء بنفش طیف تغییر نوری را شناسایی و به وسیله یک پردازنده انحصاری، رنگی نزدیک به رنگ اصلی را باسازی کرده و به این ترتیب تصویری رنگی خروجی می دهد. اما از معایب بزرگ این تکنولوژی قیمت بسیار بالا و گستره پوشش دهی کم آن است تا مانع فراگیر شدن این تکنولوژی در جهان باشد.

محاسن تکنولوژی رنگی شارپ

  • دید در شب رنگی با رنگ بندی مناسب
  • استفاده هم زمان از دو طیف نوری مادون قرمز و ماوراء بنفش

معایب تکنولوژی دید در شب شارپ

  • قیمت بسیار بالای دوربین مداربسته دید در شب رنگی
  • پوشش دهی کم دید در شب و رنگهای ساختگی

 

 

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

رونمایی هایک ویژن از سیستم اسکن زیر وسیله نقلیه سبک و سنگین (UVSS)


رونمایی هایک ویژن از سیستم اسکن زیر وسیله نقلیه سبک و سنگین (UVSS)

به منظور دستیابی به سطح امنیتی بالاتر برای مشتریان، شرکت  هایک ویژن   راهکار پیشرفته ای را پیشنهاد داده است، این سامانه با استفاده از توانمندیهای صنعت نظارت تصویری زیر خودروهای نقلیه سبک و سنگین را اسکن کرده و هر گونه تغییر و یا تهدیدی را آشکار سازی می نماید. این سامانه به UVSS، مخفف Under Vehicle Surveillance Systems می باشد. این سامانه دارای دو نوع ثابت و قابل حمل توسط شرکت هایک ویژن تولید و روانه بازار شده است.

از لحاظ فنی سامانه UVSS بصورت کاملا خاصی طراحی شده است تا بتواند به سرعت و به طور موثر فضای زیر وسایل نقلیه سبک و سنگین در حال حرکت را اسکن کرده و با آشکار نمودن هر گونه تغییر غیر محسوسی در زیر این وسایل کمک شایانی به پرسنل حفاظتی و امنیتی بکند. سرعت ارائه این خدمت توسط شرکت هایک ویژن به گونه ای است که کمترین میزان ترافیک ناشی از کنترل این وسایط را ایجاد می کند. در واقع با بکارگیری سیستم اسکن هوشمند زیر وسیله نقلیه علاوه بر کنترل خودروها به لحاظ امنیتی کمترین میزان ترافیک ناشی از بازرسی آنها وجود خواهد داشت.

همانگونه که گفته شد با توجه به نیاز مشتریان، شرکت هایک ویژن اقدام به ارائه دو نمونه سیستم های اسکن هوشمند ثابت و قابل حرکت نموده است. قابلیت اسکن سریع و موثر جزو توانایی های هر دو نوع ثابت و قابل حرکت می باشد.

 

پیشگیری از وقوع جرم:

نصب آسان سیستم UVSS در محل مورد نظر توانایی تصویر برداری اتوماتیک از زیر وسایل نقلیه با کیفیت بالا در روز و شب را دارد. این تصویر برداری ها کمک شایانی به کنترل حفاظتی مکان های عمومی مانند زندان ها را دارد، ایستگاههای بازرسی، ورودی و خروجی گمرک و برخی دیگر از نقاط حساس جزو ماموریت های ویژه این سیستم می باشد. بکارگیری این سامانه در فرودگاههای شلوغ، سالن های پرحجم، رویداد ها و جشن های بزرگ، مکان های عمومی باعث شناسایی و خنثی کردن بسیاری از اقدامات مجرمانه و خرابکارانه می شود. این تهدید ها می تواند از طریق پنهان کردن بمب ها و سلاح های مختلف و یا کالاهای قاچاق در خودروهای ورودی به محل های بالا رخ بدهد. وظیفه شناسایی و اعلان خطر کردن در مورد این تهدید ها با سامانه UVSS شرکت هایک ویژن به آسانی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

تکنولوژی UVSS توانایی اسکن وسایل نقلیه با سرعت و دقت بالا را جهت آشکار سازی تهدیدات پنهان از قبیل قاچاق کالا، قاچاق افراد را دارد.

مدل ثابت این اسکن هوشمند شرکت هایک ویژن توانایی یکپارچه شدن با سیستم های امنیتی موجود جهت نمایش خودکار اسکن زیر خودرو و ذخیره تصاویر با کیفیت بالا را دارا هستند. این مدل با استفاده از بسترهای امنیتی موجود در محل هایی که نیاز به سامانه اسکن هوشمند به صورت دائمی وجود دارد نصب و بکار گرفته می شود.

مدل قابل حرکت این اسکن هوشمند جهت نصب، راه اندازی و بکار گیری در محل هایی که نیاز به آن بصورت دائمی نیست استفاده می شود. دارا بودن صفحه نمایش مخصوص جهت نمایش تصاویر این اسکنر روی آن و همچنین فضای کافی جهت ضبط این تصاویر روی حافظه این دستگاه را دارد.

قابلیت اتصال به دوربین های پلاک خوان جهت استفاده از تصاویر این دوربین ها، اتصال به گیت های کنترل تردد خودرویی و… در مدل قابل حمل این اسکن هوشمند هایک ویژن در دسترس می باشد. این توانمندیها از سامانه UVSS یک انتخاب خوب جهت برقرار کردن امنیت در اماکن عمومی، ورودی هتل ها و دیگر برنامه ها و محل هایی که بطور موقت در برخی از ایام سال وجود دارند می سازد.

بیشتر بخوانید : ریست پسورد هایک ویژن     انتقال تصویر هایک ویژن

تشخیص سلاح و بمب توسط اسکن هوشمند زیر وسایل نقلیه هایک ویژن:

مدل ها ثابت و قابل حرکت سامانه UVSS توانایی آشکار سازی بمب و سلاح های مختلف در زیر خودروهای ثابت و در حال حرکتی که از روی این سنسور عبور می کنند را دارا هستند. بدین وسیله می توانیم بسیاری از تهدیدات مربوط به سلاح های بیو شیمیایی، کالاهای خطرناک و غیر مجاز، کنترل ورود و خروج به محل های حفاظت شده با درجه ی حفاظتی مختلف و… را با این اسکن هوشمند مشخص و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

جهت استفاده از توانمندیهای این اسکن هوشمند می توانیم ماژول های مختلف را روی آن راه اندازی کنیم. اتصال به راه بند جهت مدیریت کنترل تردد خودرویی، ماژول چراغ راهنمایی و سایر تجهیزات اتاق کنترل و بسیاری از این موارد از جمله ماژول های مورد استفاده روی این اسکن هوشمند می باشد.

به لحاظ درجه حفاظت در برابر اثرات آب و هوایی و ضربه خواری این تجهیزات از بالاتری استانداردهای حفاظتی برخوردار هستند که توانایی کار کردن در محیط های سخت آب و هوایی و نوری را دارا هستند. و در این محل ها می توانند با کیفیت بسیار خوبی از زیر خودروهای ثابت و یا در حال حرکت اسکن و تصویر برداری کنند. همچنین توانایی جستجو بر اساس معیارهای مختلف از جمله شماره پلاک خودرو، رنگ خودرو، نوع خوردو، زمان و … قابل انجام می باشد.

با توجه به توانایی های این اسکن هوشمند و کمک شایانی که به ارائه طرح امنیتی سطح بالا به مسئولین این امر می کند می توانیم از سامانه اسکن هوشمند تصاویر زیر وسایل نقلیه ثابت و متحرک در ورودی های فرودگاهی، بنادر، سفارتخانه ها و ساختمان های دولتی، ایستگاههای پلیس، انبارهای پتروشیمی و همچنین کلیه سایت های امنیتی که دارای سطح حفاظتی بالا هستند، استفاده شده و از گزارشات این سیستم استفاده کنیم.

اگر تمایل به خرید دوربین مداربسته دارید به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن بهترین   قیمت دوربین مداربسته   به سایت شرکت مهرتجارت مراجعه کنید.

 

از زعفران و قیمت آن در نقاط مختلف دنیا چه می دانید؟


از زعفران و قیمت آن در نقاط مختلف دنیا چه می دانید؟

زعفران به عنوان گرانترین گیاه در دنیا شناخته و از آن به عنوان طلای قرمز یاد می شود، در طبیعت از گیاه کروکوس ساتیووس و در فصل پاییز بدست می آید. در دوران باستان یونانی ها و رومی ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو کننده استفاده میکردند و در صده ی ???? در چین از آن به عنوان دارو کمک میگرفتند. این گیاه زمانی که عده ای از جمعیت کلیسایی پروتستان به آمریکا مهاجرت کردند به آنجا برده و در ساحل شرقی کشت داده شد است.

زعفران چیست ؟

زعفران رشته ها (پرچم های) گل گیاه کروکوس است که که رنگی طلایی داشته و از خشک شدن این رشته ها حاصل میشود که نحوه خشک کردن آنها تا حد زیادی در میزان رنگ دهی رشته ها موثر است. توصیف عطر و طعم زعفران کار بسیاری دشواری است و عده ای عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخی از غذاها شیرین، ولی به طور کلی زعفران طیف وسیعی از بو ها و طعم ها را در خود جای داده است و شاید یکی از عوامل خاص بودن این ادویه همین موضوع باشد.

به طور کلی نظر های زیادی درباره گرانترین ادویه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال یک نوع‌ ادویه تند که محصول آن در اتریش کشت میشود فلفل پرویان است که با نام چاپریتا شناخته میشود، این فلفل به ازای هر کیلوگرم ?? هزار دلار قیمت گذاری میشود و همینطور ادویه هایی همچون هل، وانیل، دارچین و زرد چوبه جزء گرانترین ها محسوب شده، اما‌با این حال کارشناسان اهل فن زعفران را بسیار ارزشمند تر از سایر گیاهان و ادویه ها میدانند. بر اساس قیمت های ثبت شده در بازار های جهانی قیمت هر کیلو زعفران حدود???? دلار آمریکا قیمت گذاری شده است و این موضوع تا حد زیادی به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگی دارد. برای خرید زعفران بدون واسطه و با کیفیت به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

برای کسانی که ممکن است اطلاعات چندانی راجع به این طلای قرمز نداشته باشند باید این نکته را یادآور شد که قیمت گذاری بر روی زعفران، تنها بر روی رشته های آن است و دیگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قیمت هایی غیر واقعی یا فرعی نسبت به زعفران دارند. و به طور کلی شما در هر جایی با قیمت زعفران برخورد کردید این قیمت ها مربوط به رشته های زعفران است و به طور کلی به شما توصیه میکینم که از خرید محصولات جانبی زعفران خودداری کنید زیرا تشخیص اصلی و تقلبی بودن مواد موجود در این محصولات کار بسیار دشواری است. زعفران، یکی از سوغات مشهد مقدس است که در کنار زرشک، نبات و دیگر ادویه ها در این شهر مقدس به وفور یافت می شود.

قسمت های مختلف گل گیاه کروکوس برای موارد غذایی و پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد اما مهم‌ ترین بخش آن پرچم این گل میباشد. اولین قدم در برداشت زعفران کاشتن پیاز آن در اواخر جولای یا مرداد ماه تا اواخر آگوست یا شهریور ماه است، و زمان گل دهی و برداشت محصول از اواخر مهرماه یا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ی این زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زمینی که محصول در آن کشت میشود متغیر است.قسمت بالای رشته ها یا پرچم گل کروکوس سرگل نام دارد که زعفران خالص نیز میتوان آنرا نام گذاری کرد و بیشترین میزان رنگ دهی در این قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالای رشته ها تا قسمت سفید رنگ پوشال نام دارد که شامل رشته ی زعفران به علاوه ? تا ? میلی متر از خامه ی گل را نیز در بر میگیرد. قسمت بعدی نگین نام دارد که همان پوشال است ولی با ظاهری ضخیم تر نسبت به پوشال و همچنین از نظر زیبایی همینطور عطر و طعم بیشتری نیز دارا میباشد. شما می توانید با مراجعه به صفحه قیمت زعفران بهرامن ، قیمت بروز این ادویه را بدست آورید.

استفاده های مختلف از زعفران در میزان و نوع استفاده از آن در کشور های مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گیری آن مثقال و گرم و در بعضی از کشور ها مانند انگلستان اونس میباشد که هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قیمت زعفران نگین در کشور های مختلف به شرح زیر است ؛

ایران به ازای هر گرم ? تا ?.? یورو

هند به ازای هر گرم ?.? تا ? یورو

ایالات متحده آمریکا به ازای هر گرم? تا ?.? یورو

کانادا به ازای هر گرم ? تا ?.? یورو

اروپا کشور های همچون اسپانیا ایتالیا و آلمان به ازای هر گرم ? تا ? یورو

بریتانیای کبیر به ازای هر گرم ? تا ? یورو

امارت متحده عربی به ازای هر گرم ?.? تا ?.? یورو

چین به ازای هر گرم ? تا ?.? یورو

ترکیه به ازای هر گرم ?.??تا ?.? یورو

این قیمت ها در سال ???? میلادی به ثبت رسیده است.

همانطور که مشخص است قیمت بالای این طلای قرمز است که در زیر به چرایی آن میپردازیم؛

همانطور که در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است که این زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزایش قیمت این ادویه کمک میکند.

از همین رو تمام کسانی که به نوعی درگیر با این صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت میبایست تا سال بعد برای برداشت دوباره محصولات صبر کنند.

همچنین در زمین‌هایی که زعفران کاشت و برداشت میشود نمی توان در سایر فصول سال گیاه دیگری را کاشت و از آن بهره برد.

تک تک گل های زعفران باید به وسیله انسان و دست و همچنین با دقت بسیار بالا برداشت شود تا کیفیت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پیاز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد میکند.

کارگرانی که هنگام برداشت در زمین ها کار میکنند باید با ظرافت خاصی اقدام به برداشت گل ها کنند.

همچنین هنگام جداسازی رشته های زعفران از گل آن، باید با دقت زیادی این کار صورت بگیرد که همه این موارد حوصله و زمان زیاد و همچنین مهارت های منحصر به فرد خود را طلب میکند

هر گل زعفران تنها ? رشته یا پرچم قرمز رنگ میدهد که این موضوع سبب میشود هزاران گل برای مقدار قابل عرضه ای از زعفران چیده شود

بعد از جدا سازی رشته ها نیز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسی قرار میدهند تا قسمت های مختلف رشته ها را جدا کنند که هر کدام برای بخش خاصی دسته بندی میشوند.

در آخر نیز همه‌رشته های جدا شده و تقسیم بندی شده بر اساس نوع آنها باید طی یکسری از فرایند های حساس با دقت در محیطی تاریک خشک شوند.

و اینکه چه شما به میزان ?? گرم زعفران چه ? کیلوگرم زعفران در اختیار داشته باشید باید همه ی مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهید.

منبع : الف