فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

نقشه ساخت کوادکوپتر

مرکز دانلود فایل نگارا | نقشه ساخت کوادکوپتر

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | نقشه ساخت کوادکوپتر

    کلیه محتوای این سایت اهم از پایان نامه ومقاله و تحقیق و فایلهای اموزشی از سطح اینترنت و سایتهای دیگر جمع آوری میشود و این سایت هیچ گونه مسولیتی در قبال محتوای انها نداشته و ندارد و اگر هنگام خرید دچار مشکل شدید با سایت مرجع تماس بگیرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود تحقیق اسیلوسکوپ اشعه کاتدی با انحراف در میدان الکتریکی (CRO)

مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود تحقیق اسیلوسکوپ اشعه کاتدی با انحراف در میدان الکتریکی (CRO)

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود تحقیق اسیلوسکوپ اشعه کاتدی با انحراف در میدان الکتریکی (CRO)

    دانلود تحقیق اسیلوسکوپ اشعه کاتدی با انحراف در میدان الکتریکی (CRO)


    دانلود تحقیق اسیلوسکوپ اشعه کاتدی با انحراف در میدان الکتریکی (CRO)دسته:

    الکترونیک و مخابرات

    بازدید: 29 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 15 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 15

    هرگاه تغییرات فرکانس در یک مدار نسبتا زیاد باشد ، دستگاههای
    اندازه گیری آنالوگ همچون قاب گردان با آهنربای دائم ، آهن نرم
    گردان ، فرودینامیکی ، الکترودینامیکی و بطور لحظه ای نمی توانند
    کمیت مورد نظر را اندازه گیری نمایند بنابراین برای اندازه گیری
    تغییرات ولتاژ با فرکانس زیاد و مشاهده شکل موج روی صفحه فلورسانس
    از دستگاهی بنام اسیلوسکوپ (CRO) استفا

    قیمت فایل فقط 7,000 تومان

    خرید

    مقدمه :

    هرگاه تغییرات فرکانس در یک مدار نسبتا زیاد باشد ،
    دستگاههای اندازه گیری آنالوگ همچون قاب گردان با آهنربای دائم ،
    آهن نرم گردان ، فرودینامیکی ، الکترودینامیکی و … بطور لحظه ای
    نمی توانند کمیت مورد نظر را اندازه گیری نمایند . بنابراین برای
    اندازه گیری تغییرات ولتاژ با فرکانس زیاد و مشاهده شکل موج روی
    صفحه فلورسانس از دستگاهی بنام اسیلوسکوپ (CRO) استفاده می کنند
    .

    قسمت متحرک دستگاه اسیلوسکوپ ، یک اشعه کاتدی می باشد که
    این دستگاه در حالت معمولی به ولتاژ حساس است و برای اندازه گیری
    کمیت های مختلف باید آن را تابع ای از ولتاژ درآورد . بعنوان مثال
    جهت بررسی تغییرات شتاب یک شی ، باید آنرا به ولتاژ تبدیل و سپس
    به دستگاه اسیلوسکوپ اعمال نمود .

    این عمل بر اساس ساختمان عمومی دستگاههای اندازه گیری امکان
    پذیر می باشد .

    اجرای تشکیل دهنده اسیلوسکوپ (CRO) :

    دستگاه اندازه گیری اسیلوسکوپ از قسمت های زیر تشکیل شده
    است :

    1-     توپ الکترونی

    2-     صفحات انحراف دهنده

    3-     صفحه حساس

    4-     حباب شیشه ای

    5-     مدارات کنترل 

    سه قسمت اول دستگاه اسیلوسکوپ در یک حباب شیشه ای قرار دارد
    و به کمک مدارات کنترل دستگاه می توان ، کمیت مجهول را روی صفحه
    نشان داد . توپ الکترونی بطور اجمال قسمتی از سرچشمه و منبع یک
    دسته اشعه الکترونی متمرکز شده و سریع می باشد . صفحات انحراف
    دهنده ، عمل انحراف اشعه الکترونی بر روی صفحه حساس را به عهده
    دارند ( صفحات افقی ، عمل انحراف عمودی الکتریکی و صفحات عمودی ،
    عمل انحراف افقی الکترون ) .

    اجزاء تشکیل دهنده توپ الکترونی :

    توپ الکترونی از قسمت های زیر تشکیل شده است :

    1-     کاتد

    2-     شبکه

    3-     آند شتاب دهنده اول

    4-     آند متمرکز کننده

    5-     آند شتاب دهنده دوم

    کاتد استوانه ای است که بوسیله فیلمان گرم کننده از خود
    اشعه الکترونی متصاعد می کند و بر حسب آنکه ولتاژ اعمال شده به
    فیلمان کم یا زیاد باشد ، اشعه الکترونی کم یا زیاد می گردد
    .

    جهت کنترل اشعه الکترونی از طبقه ای بنام شبکه استفاده می
    کنند . این شبکه به صورت استوانه است و ولتاژ اعمال شده به ان
    خیلی منفی تر از ولتاژ دو سر کاتد می باشد . همچنین شبکه ، کنترل
    مقدار اشعه الکترونی از کاتد به سمت آند شتاب دهنده اول را به
    عهده دارد .

    برای آنکه اشعه الکترونی بعد از شبکه پراکنده نشود و عمل
    تمرکز و شتاب به اشعه الکترونی داده شود از سه استوانه آند شتاب
    دهنده اول ، آند متمرکز کننده و آند شتاب دهنده دوم استفاده می
    شود . آند شتاب دهنده اول ، اشعه را متمرکز به سمت آند متمرکز
    کننده هدایت می کند . آند متمرکز کننده اشعه فوق را تمرکز داده و
    بوسیله آند شتاب دهنده دوم ، سرعت و شتاب به اشعه می دهد و به سمت
    صفحات منحرف کننده پرتاب می کند. به دلیل شکل استوانه ای 
    توپ الکترونی ، اشعه بصورت محوری در طول توپ الکترونی حرکت می کند
    . حال این سوال مطرح می گردد که چگونه می توان اشعه الکترونی صاتع
    شده از کاتد را متمرکز ، سرعت و شتاب داد و یا به عبارت دیگر اشعه
    الکترونی چگونه در توپ الکترونی متمرکز ، سرعت و شتاب می گیرد .
    برای توصیف مورد فوق ، اثر میدان الکتریکی روی بار بررسی می گردد
    و سپس عمل عدسیهای محدب و مقعر الکتریکی توضیح داده می شود
    .

    قیمت فایل فقط 7,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    اسیلوسکوپ اشعه کاتدی با انحراف در میدان الکتریکی
    , CRO ,
    اسیلوسکوپ اشعه کاتدی
    ,
    انحراف در میدان الکتریکی
    ,
    حساسیت دستگاه اندازه گیری اسیلوسکوپ
    ,
    سیستم T B G و تریگر کردن شکل موج ورودی بوسیله موج رمپ

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

ترجمه دفترچه دستورعمل چرخ راسته مگی مدل Q5

مرکز دانلود فایل نگارا | ترجمه دفترچه دستورعمل چرخ راسته مگی مدل Q5

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

مرکز دانلود فایل نگارا | پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد بانک ملت با کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.در واقع می خواهیم تاثیر اجرا تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت را بررسی نماییم.

    چکیده:
    ارزیابی شرط لازم مدیریت است. اگر چیزی را نتوان ارزیابی نمود نمی توان آن را مدیریت کرد. سرمایه گذاری و مدیریت روی دارایی های نامشهود در بالندگی و شکل گیری سازمانهای مشتری مدار و پاسخگو منجر به تولید خدمات ارزان و بالا رفتن سطح رضایتمندی جامعه هدف می گردد. امروزه دیگر نمی توان با ابزارهای اندازه گیری عملکرد دوران اقتصاد سنتی و صنعتی موفقیت سازمان را سنجید. ارزیابی عملکرد فرایند سنجش و اندازه گیری و مقایسه میزان و نحوه دستیابی به وضعیت مطلوب با معیارها و نگرش معین در دامنه و حوزه تحت پوشش معین با شاخص های معین با هدف بازنگری اصلاح و بهبود مستمر آن می‎باشد. بانک ملت استان گیلان نیز، در جهت نیل به اهداف عالی و رسیدن به جایگاه برتر نیاز به استقرار یک مدل جهت ارزیابی عملکرد خویش دارد تا هم استراتژی‌های خود را عملیاتی نموده، عملکرد مجموعه خود را جهت حصول اطمینان از کاهش انحراف در مسیر ارزیابی نماید و هم در رسیدن به نتایج مورد خواست خود توازن ایجاد نماید.

    به همین منظور در این تحقیق، بررسی نقش ارزیابی عملکرد در بانک ملت استان گیلان با استفاده از کارت امتیازی متوازن  مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    این تحقیق ابتدا با مقایسه سیستم‌های ارزیابی عملکرد و انتخاب مدل کارت امتیازی متوازن به این سوال پاسخ می‌دهد که کدام یک از مدل‌های اندازه گیری عملکرد را جهت ارزیابی عملکرد بانک ملت استان گیلان باید انتخاب کرد و توسعه داد؟ این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش و اجرا، تحقیق حاضر توصیفی از نوع پیمایشی است و نهایتاً از لحاظ روش جمع آوری داده ها و اطلاعات این تحقیق از نوع میدانی می باشد. ابزار پژوهش نیز پرسشنامه بوده است. کارکنان بانک ملت استان گیلان که تعداد آنها 750 نفر بود به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است. شیوه نمونه گیری در این پژوهش روش تصادفی ساده بوده است. تحلیل توصیفی و استنباطی داده ها با استفاده از نرم افزار spss انجام شده است. آزمون تی تست برای بررسی فرضیه ها و آزمون فریدمن برای اولویت بندی شاخص ها استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان می‎دهد که تمام فرضیه های تحقیق تایید شده است.

    واژه‌های کلیدی:

    ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن (شاخص های چهارگانه BSC)، دارایی های مشهود و دارایی های نامشهود

      مقدمه
    در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش فعالیت ارزش آفرین سازمان‌ها متکی به دارایی‌های مشهود آن‌ها نیست. امروزه دانش و قابلیت کارکنان روابط با مشتریان و تأمین کنندگان کیفیت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی دارایی‌هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی‌های فیزیکی‌اند و توانمندی سازمان‌ها در به کار گیری این دارایی‌های نامشهود قدرت اصلی ارزش آفرینی آن‌ها را رقم می‌زند و ارزیابی‌های مبتنی بر سنجه‌های مالی توانایی ارزیابی این دارایی‌های نامشهود و انعکاس تأثیر آن‌ها بر موفقیت سازمان‌ها را ندارند. در اوایل دهه 1990 روش ارزیابی متوازن توسط چند تن از محققین به دنیا معرفی شد. این روش معتقد بود که ارزیابی عملکرد نبایستی تنها به سنجه‌های (مالی) متکی باشد بلکه عملکرد را باید از منظر‌های مهم دیگری همچون منظر (مشتری) (فرایندهای داخلی) و (یادگیری و رشد) نیز مورد ارزیابی قرار داد. (کاپلان، نورتون، 1386: 1).

    1-2- بیان مسأله
    در اوایل دهه 1990موسسه نولان نورتون بازوی تحقیقاتی شرکت کی پی ام جی تحقیقی را با عنوان(( اندازه گیری عملکرد سازمانهای آینده)) به عهده گرفت. در این پژوهش روشی به منظور اندازه گیری عملکرد به نام کارت امتیازی متوازن ارائه شد. کارت امتیازی متوازن چارچوبی مفهومی دارد که اهداف راهبردی سازمان را به شاخص های قابل سنجش تبدیل کرده و توزیع متعادلی میان حوزه های حیاتی سازمان برقرارمی کند و امروزه نه تنها بعنوان ابزاری برای اندازه گیری عملکرد بلکه بعنوان ابزاری به منظور مدیریت راهبردی و تبدیل چشم انداز به مجموعه ای شفاف و واضح از اهداف نیز استفاده می شود.

    این روش که تلاش شد ضعف سیستم های اندازه گیری عملکرد سنتی در ارتباط با خلق ارزش از دارایی های نامشهود پوشانده شود بعنوان سیستم ارزیابی عملکردعلاوه بر ارزیابی مالی عملکرد سازمان را با افزودن سه بعد دیگر ارزیابی می کند. مدل ارزیابی متوازن تکنیکی جهت تبدیل استراتژی به عمل می‌باشد، کارت امتیازی متوازن، شاخص‌های مالی سنتی را حفظ می‌کند، اما شاخص‌های مالی به تنهایی ناکافی هستند، کارت امتیازی متوازن، شاخص‌های مالی از عملکرد گذشته را با شاخص‌هایی از تعیین کننده‌های عملکرد آینده تکمیل می‌کند. اهداف و شاخص‌های کارت امتیازی از استراتژی و چشم انداز سازمان تعیین شده‌اند. این اهداف و شاخص‌ها به عملکرد سازمان در چهار منظر می‌نگرند: مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی، و رشد و یادگیری.

    زیگنفوس(2000) استفاده از کارت امتیازی متوازن را به منظور انتخاب شاخص های عملکرد در حوزه بازرسی ممیزی داخلی نشان داد. کالن وهمکاران (2003) استفاده از کارت امتیازی متوازن را برای تقویت مدیریت عملکرد پیشنهاد دادند. لانکویست(2002) کارت امتیازی متوازن را یکی از معروف ترین سیستم های اندازه گیری و سنجش عملکرد در آمریکا و اروپا تلقی کرد. چن و همکاران (2006) با استفاده از کارت امتیازی متوازن به ارزیابی عملکرد دانشگاه تکنولوژی چین پرداختند. چرا که بیان داشتند صاحب نظرانی همچون ( بروان.دلوین.رولستاداس واندرسون). کارت امتیازی متوازن را بعنوان یکی از سیستم های مدرن اندازه گیری معرفی کردند.

    با توجه به گسترش رقابت جهانی و افزایش تنوع تقاضای مشتری سازمان ها برای حفظ بازار و کسب سود باید بطور مداوم در تلاش برای بهبود تولید ارائه خدمات و فرآیندهای فعالیت مطابق با سلایق مشتریان باشند. پر واضح است که مشتری امروزی خواستار محصولی با کیفیت  و در عین حال با قیمتی مناسب است. این امر نیز مستلزم ارتباط نزدیک با مشتریان و شناخت کافی از فرآیندهای درونی سازمان است. ابزاری که می تواند شناخت کامل و صحیحی از عملیات درونی یک سازمان و بازخور مناسبی از عملکرد کارکنان ارائه کند، ارزیابی عملکرد است. با توجه به تغییر و دگرگونی های روزافزون در محیط و عوامل  اثر گذار بر سازمانها سیستم های ارزیابی عملکرد می توانند موثر واقع شوند که بطور فراگیر یک سازمان را ارزیابی کنند و علاوه بر معیارهای مالی. معیارها و سنجه های غیرمالی را نیز در ارزیابی خود دخیل کنند. امروزه سازمان ها با چندین موضوع اساسی در رابطه با کسب و کار روبرو هستند. چهار موضوع فراگیر که بدون شک واحدهای کسب وکار را متاثر می سازد عبارتند از: اتکا بر معیار های مالی سنتی، افزایش    دارایی های نامشهود، خطر از دست دان شهرت و اجرای استراتژی.

    اگر سابقه ارزیابی عملکرد را مورد کاوش قرار دهیم باید به تاریخ زندگی بشر برگردیم درست زمانی که افراد کار کردن بصورت گروهی را آغاز کردند شیوه ارزیابی درآن زمان بر اساس قضاوت های ذهنی و شخصی مسئول گروه بوده است. به همین ترتیب شیوه ارزیابی عملکرد و اهدافی را که دنبال می کند در دوره های مختلف مدیریت (کلاسیک.نئوکلاسیک….) و همچنین در کشورهای مختلف بصورت گوناگون اجرا شده است. در ایران نیز ارزیابی بصورت کلاسیک در اواخر قرن هفتم هجری توسط خواجه رشیدالدین فضل الله مطرح شده که در سال 1349 برای اولین بار در کشور مقرر گردید که سازمانهای دولتی از نظر مدیریت و نحوه اداره امورمورد ارزیابی قرار گیرند. در دوران عصرصنعتی تمام رویکردهایی که در زمینه ارزیابی عملکرد در بانکها وجود داشت بر مبنای  شاخص های مالی (دارایی های مشهود) بود که امروزه سیستم سنجش سنتی عملکرد خوانده می شود. در اواخر قرن بیستم با فرا رسیدن عصر اطلاعات سازمانها مزیت رقابتی خود را در حوزه های غیر مالی  (دارایی های نامشهود) دیدند و شاخص های عملکرد سنتی را مورد انتقاد قرار دادند. بر این اساس مدل های مختلفی برای اندازه گیری عملکرد توسعه داده شد که از آن جمله می توان  به سینک و تاتل. ماتریس عملکرد و مدل هرم عملکرد اشاره کرد. مدل های ارائه شده هر چند به اندازه گیری ابعاد مالی و غیر مالی توجه دارند، در ارائه سنجه های مورد نظر در چارچوب متوازن و متعادل ناموفق هستند. این عدم تعادل سبب می شود تا سنجه ها نتوانند تصویر مناسب و صحیحی از عملکرد سازمان ارائه دهند.

    بانک ملت نیز برای اندازه گیری و بهبود عملکرد فعالیت های مختلفی را بکار می گیرد. در حالیکه ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت بر مبنای شاخص های مالی (دارایی های مشهود) انجام می گردید و حتی درجه بندی شعب به درجه یک، درجه دو، درجه سه و درجه چهار برحسب ابعاد مالی شعب صورت می گردید. بنابراین با توجه به اینکه سازمانها امروزه مزیت رقابتی خود را در حوزه های غیر مالی (دارایی های نامشهود) ایجاد می نمایند. بنابراین بانک ملت نیز جهت بدست آوردن سهم بازار، بهبود عملکرد، حاکمیت ضابطه شایستگی و ایجاد فضای مناسب در اجرای اثر بخشی وظایف شعب و نیل به اهداف سازمانی که مجموعه این فعالیتها، عملکرد بانک را بهبود بخشیده و موفقیت و پیشرفت آن را تسهیل می کند، نیاز  به یک سیستم سنجش عملکرد فراگیر دارد که علاوه بر حفظ معیارهای مالی، معیارهای غیرمالی نیز مورد ارزیابی قرار دهد. با توجه به ضعف سیستم فعلی اندازه گیری عملکرد بسیاری از سازمانهای پیشرو به طراحی و استقرار سیستم های جامع تری که وظایف سازمانی را با اهداف استراتژیک پیوند داده و با ارائه مجموعه متوازنی از شاخص های مالی و غیر مالی فعالیت های سازمان را به سمت خواست و نیاز مشتریان هدایت کنند پرداختند. روش جدیدی که این گونه شرکت ها برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی های خود به کار گرفته اند ارزیابی متوازن است(پنی، 2008: 1).

    با توجه به مطالب بیان شده سوال اصلی تحقیق بدین صورت بیان می شود که :   
    نقش نظام ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سنجش عملکرد بانک ملت استان گیلان چگونه است؟

    فهرست مطالب 
    فصل اول: کلیات تحقیق
    1-1- مقدمه    2
    1-2- بیان مسئله    2
    1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    4
    1-4- اهداف تحقیق    5
    2-4-1- اهداف اصلی     5
    2-4-2- اهداف فرعی     5
    1-5- چارچوب نظری     5
    1-6- فرضیه های تحقیق     7
    2-6-1- فرضیه های اصلی     7
    2-6-2- فرضیه های فرعی     7
    1-7- متغیرهای تحقیق و تعاریف آن ها     8
    1-8- قلمرو تحقیق     8

    3-2- روش اجرای تحقیق    87
    3-2-1- روش تحقیق از نظر هدف    87
    3-2-2- روش تحقیق از نظر اجراء    88
    3-2-3- روش تحقیق از نظر نحوه جمع آوری داده ها    88
    3-3-جامعه و نمونه آماری      88
    3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه      88
    3-5- روش جمع آوری اطلاعات     89
    3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات      89
    3 -7-  روایی وپایایی ابزار اندازه گیری      89
    3-7-1- روایی پرسشنامه      90
    3-7-2- پایایی پرسشنامه      90
    3-8-  روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها      91
    4-8- نحوه توزیع پرسشنامه    91 

    منابع و ماخذ     

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت بررسی مودهای ناپایداری در سازه های فضاکار

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت بررسی مودهای ناپایداری در سازه های فضاکار

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت بررسی مودهای ناپایداری در سازه های فضاکار

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی مودهای ناپایداری در سازه های فضاکار در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی مودهای ناپایداری در سازه های فضاکار در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    فهرست مطالب

    رده های مختلف پدیده ناپایداری درسازه های فضاکار
    فروجهش گرهی
    عوامل مؤثر در پدیده فروجهش گرهی
    کمانش عضوی
    خرابی پیش رونده
    خرابی پیش رونده ناشی از فروجهش گرهی
    خرابی پیشرونده ناشی از فروجهش عضوی
    تمایز بین وقوع خرابی پیشرونده در عمل با تشخیص وقوع خرابی پیشرونده در تحلیلها

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید