فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

RSS feed.

  • مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک
    مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 18 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 3869 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 48

    مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

    قیمت فایل فقط 2,500 تومان

    خرید

    جان هیداک:

    استاد مدرسه کوپر یونیون بود – 10 سال تدریس کرد – حدودا 20 سال رئیس آن بود تا آخر عمر. (2001 فوت کرد) او تاثیر زیادی بر روی دانشجویان معماری گذاشت از جمله دانیل لیبسکیند از شاگردان او بود. شیگرو بان و بهرام شیردل از شاگردان او بودند. او بحثی مطرح کرد تحت عنوان معماری معماری یا همان علم معماری یا رشته معماری. او معتقد بود رشته چیزیست که ما از طریق تحقیق و پژوهش می توانیم آن را به دست آوریم و در نقطه مقابل حرفه معماری قرار می گیرد. حرفه کاری است که یاد می گیریم از طریق تکرار آن را ادامه می دهیم و به تحقیق دست نمی زنیم و این جدای از رشته معماری است. او بحث تئوری را در مدرسه کوپر یونیون بسیار جدی پی می گرفت.


    مدرسه کوپر واقع در میدان 41 کوپردارای ساختمان کالج های تدریس هنر و معماری و مهندسی است.

    ساختمان در پوسته فولاد ضد زنگ پیچیده شده است و راهروی گسترده 6 متری مارپیچ دراطراف دهلیز مرکزی برای دسترسی بین مکان جلسه و گفتگو ها میان رشته هادر نظر گرفته شده است.

    توقف آسانسور های اصلی ساختمان فقط در طبقه اول و پنجم و هشتم به افزایش فعالیت های فیزیکی دانش آموزان کمک می کند.

    موسسه کوپر مشتاق به ایجاد ساختمانی بود که بتواند منعکس کننده هدف موسسه ، ارزش ها و آرمان های خود را به عنوان یک مرکز امورش پیشرفته وخلاقانه در هنر و معماری و مهندسی نشان دهد که به یک مرکزفرهنگی و فکری مشهور در نیویورک تبدیل شود.

    داخل ساختمان به گونه ای است که روابط بین 3 کالج به خوبی بر قرار شود.
    هسته عمودی در قلب ساختمان به عنوان فضایی مرکزی برای مبادله رسمی اجتماعی و فکری و نمونه خلاق در ساختمان جدید نمود پیدا کرده است.

    از لابی ای با دو ورودی بلند , با پله های قابل توجه ای در طبقه چهارم به سالن دانش اموزان خواهیم رسید و از آنجا به شهر مشرف خواهیم بود و در طبقه پنجم ونهم لابی مشرف به اسمان خواهیم داشت که سالن داشجویی و اتاق سمینار و سالنی مشرف به شهر با فضایی سامان یافته در انجا خواهیم داشت

    فیزیک و بصری ساختمان کمک می کند کالج با محله خود ادغام شود. نمای شفاف در سطح خیابان، دعوت محیط برای مشاهده و شرکت در از فعالیت های موجود تشویق می کند. بسیاری از توابع عمومی (از جمله فضای خرده فروشی و یک نمایشگاه لابی) در سطح زمین واقع شده است، و گالری دوم و یک سالن 200 صندلی از خیابان می توان به راحتی در دسترس است.

    مدرسه کوپر با رعایت اصول معماری پایدار و انرژی کارامد و با مصالح فولاد و شیشه پوسته ای مطلوب در ساختمان طراحی شده است.
    عملکرد ساختمان از طریق کنترل نور روز ,مصرف انرژی و تویه طبیعی گزینشی است (به مقتضای زمان از انها استفاده خواهد شد)
    سیستم دو پوسته اجازه می دهد تا برای افزایش عملکرد و ترکیب پویا در سطوح مختلف از پانل های قابل تغییر و نمای های متفاوت و متنوع استفاده کرد ونیزباعث کاهش هجوم تابش گرما در تابستان وکنترل دمای محیط داخلی خواهد شد.

    امکانات کالبدی

    در این مدرسه تلاش شده است تا فضای کار و تمرین مناسب برای تحصیل دانشجویان در اختیار ایشان قرار گیرد. بیش از 4 هزار متر مربع، کارگاه برای استودیوهای معماری در نظر گرفته شده که این موضوع باعث می شود هر دانشجویی بتواند میز ترسیم و فضای کار مخصوص به خود را داشته باشد ضمن آن که از امکان وجود رایانه و نرم افزارهای کامپیوتری بهره می برد. در استودیوهای معماری، کنترل و پیشبرد پروژه با استفاده از ابزار ترسیم دو بعدی، سه بعدی، مدل سازی و ساخت انیمیشن (تصاویر متحرک) تحت نظارت اساتید انجام می شود و تمامی استودیوها مجهز به ابزار نمایش تصویر، اینترنت و شبکه داخلی هستند.

    مساحت مدرسه کوپر

    شروع ساخت: 13 نوامبر، 2006
    افتتاحیه : سپتامبر 15، 2009
    حجم فضا: 175.000 فوت مربع ناخالص، (نه داستان به همراه دو زیر کلاس، ارتفاع: 135 فوت)
    آزمایشگاه: 39،000 فوت مربع
    استودیو: 10،000 فوت مربع
    کلاس: 15،400 فوت مربع
    دانشجویی فضا: 5080 فوت مربع
    فضاهای عمومی (فردریک P. رز سالن اجتماعات، اتاق، صفحه Menschel ژاک و ناتاشا Gelman سالن انتظار نمایشگاه و گالری): 8800 فوت مربع

    سایت مساحت: 18،000 فوت مربع
    حجم: 180.000 فوت مربع ناخالص
    نام برنامه: امکانات عمومی از جمله نمایشگاه، سالن 200 صندلی، سالن و فضای چند منظوره پوسته، فضای خرده فروشی در کنار خیابان سوم، 15،000 SF از کلاس های درس (تقریبی)، 40،000 SF آزمایشگاه (تقریبی)، 10،000 SF استودیو آموزش هنر ها و فضاهای کاری، 12،000 SF از موسسه و فضای فعالیت های دانشجویی (تقریبی)، 15،000 SF دفاتر اداری و دانشکده (تقریبی)، 4،000 SF از مرکز کامپیوتر متمرکز (تقریبی).

    عکس های از دیاگرام ، اسکیس و نما از مدرسه کوپر در زیر مشاهده کنید.

    برنامه آموزشی

    آموزش معماری در ایالات متحده آمریکا تا پایان جنگ جهانی دوم، بیش تر دنباله رو و پیرو سرسخت نئوکلاسیک و شیوه های آموزشی قرن نوزدهم مدرسه بوزار پاریس بود. اما با حضور والتر گروپیوس در هاروارد در سال 1938، سلطه بوزار به سرعت در هم شکست و جای خود را به فن آوری آموزشی ضد کلاسیک داد که مدت ها پیش، گروپیوس آن را در مدرسه معماری باووهاوس به وجود آورده بود.

    «جان هیداک که در ابتدا، یک مدرنیت و پیرو اندیشه های لو کوربوزیه به شمار می رفت از نخستین معمارانی بود که تشخیص داد، شیوه های آموزشی و سنت معمول در باوهاوس علی رغم کنار زدن شیوه های بوزاری، هنوز به همان اندازه دارای محدودیت است. هیداک معتقد بود که الگوی مدرنیستی، عمیقاً ضد روشنفکری است و مدرنیسم سطح معماری را تا حد راه حل های تکتونیک و کاربردی پایین می آورد»

    در حال حاضر آموزش معماری در مقطع لیسانس در مدرسه معماری «اروین س. چنین» در مجتمع مذکور، در دوره ای پنج ساله انجام می شود. شالوده فلسفی این مدرسه را روابط پیچیده مبتنی بر هم زیستی آموزش، پژوهش، مباحث نظری و عملی و هم چنین طیف گسترده کوشش های خلاقانه مربوط به توسعه معماری هدفمند تشکیل می دهد.

    سال اول: فن معماری، مقدمات دروس فنی، طراحی با دست آزاد، تاریخ معماری یک، برنامه نویسی کامپیوتر، هندسه توصیفی، ادبیات اشکال و بیان.

    سال دوم: طراحی (2)، سازه (1)، تاریخ معماری (2)، حساب و تحلیل هندسی، مفاهیم فیزیک.

    سال سوم: طراحی (3)، سازه (2)، فناوری محیطی (1)، فناوری ساختمان، ساخت جوامع مدرن، دروس انتخابی.

    سال چهارم: طراحی (4)، سازه (3)، مدیریت ساختمان، فناوری محیطی (2)، دروس انتخابی.

    سال پنجم: تز (پایان نامه)، سازه (4)، طراحی شهری، تمرین های حرفه ای، مفاهیم پیشرفته، دروس انتخابی.

    نتیجه گیری

    هدف اصلی سیستم آموزش در این مدرسه آن است که بتواند معمارانی را تربیت کند که دانش و مهارتشان بر اساس فهم ژرف و درستی از مسائل اجتماعی، زییبایی شناسی و تکنولوژی محیطی شکل گیرد. در طول دوره پنج ساله آموزش معماری بر ارتباط میان معماری و دیگر رشته های خلاقانه تأکید می شود. دانشجویان تشویق می شوند که به قدرت و مهارت بیان خودشان (افکار و عقایدشان) دست یابند و آن را با ابزار گفتاری و بصری ابراز کنند.

    پلان های زیر زمین طبقات مدرسه کوپر ، لطفا بر روی عکس ها کلیک کنید.

    قیمت فایل فقط 2,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک , مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت اورژانس های زنان و زایمان

پاورپوینت اورژانس های زنان و زایمان

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت تحقیق در عملیات1

پاورپوینت تحقیق در عملیات1

RSS feed.

  • پاورپوینت تحقیق در عملیات1
    پاورپوینت تحقیق در عملیات1 دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 20 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 596 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 256

    پاورپوینت تحقیق در عملیات1 256 اسلاید در قالب پاورپوینت

    قیمت فایل فقط 3,000 تومان

    خرید

    پاورپوینت تحقیق در عملیات1

    ویژگیهای تحقیق در عملیات

    •1- تمرکز اصلی روی تصمیم گیری مدیران •2- رویکرد علمی •3- دیدگاه سیستمی •4- میان رشته ای بودن •5- استفاده از مدلهای ریاضی •6- استفاده از رایانه

    قیمت فایل فقط 3,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت تحقیق در عملیات1

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت بازارهای ایرانی

پاورپوینت بازارهای ایرانی

RSS feed.

  • پاورپوینت بازارهای ایرانی
    پاورپوینت بازارهای ایرانی دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 17 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 1745 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 57

    پاورپوینت بازارهای ایرانی 57 اسلاید

    قیمت فایل فقط 3,000 تومان

    خرید

    واژه بازار بسیار کهن است و به معنی محل خرید و فروش و عرضه کالاست. بازار در فارسی میانه به صورت "وازار" و با ترکیب هایی مانند وازارگ (بازاری) و وازارگان (بازرگان) به کار می رفته؛ ...

    در زبان فارسی بازار به عنوان اسم مکان به معنی محل خرید و فروش کالاست واژه بازار در ادبیات فارسی مفهومی وسیع و گسترده دارد و به معنی محل شلوغ و پرازدحام، اعتبار و اهمیت اشخاص و غیره به کار می رفته است.

    بازرگان و سوداگر ایرانی باید در جایی مقام داشته باشد که خریدار بتواند با اسانی کالای او را با انچه دیگران عرضه میدارند مقایسه کند و وضع استثنایی و انحصاری ان باعث فریب و غبض نشود .پدید امدن رسته و گرد اوری کالاهای مشابه در دکانهای نزدیک به هم و در یک بازار با تیم و سرا معلول همین نظام خاص پیشه وری و سوداگری ایرانی است که برخلاف نقاط دیگر جهان به خریدار فرصت میدهد تا خواسته و کالای مورد نظر خود را به ارزانترین بها و به نحو دلخواه بی عیب و متناسب با اقتصاد خانواده خود تهیه کند بی انکه مانند امروز ناچار باشد برای خریداری چیزی صدها مغازه را که هریک اقلا پانصد متر باهم فاصله دارد سر بزند .

    اصل کلمه بازار خیلی قدیمی است.بازار محل اجتماع محل داد وستد کانون شورشها و اعتصابها سیاستمداریها محل پخش اطلاعات مراوده اشنایی و گاهی اوقات نقش مکانی امنیتی را نیز ایفا می کرده است.در جشنها بازار را چراغانی اینه بندی و ازین بندی می کردند.

    شهرهایی که در ورودی بازار داشتند را بازارگاه می گفتند.همچنین شهرهایی که محل انبار بوده بارکده نامیده می شده است .

    در شهرهابازارچه نیازهای یک محله را برطرف می کرده است.بازار در مرکز شهر بوده و همه چیز در ان یافت میشده ولی بازارچه ها دکانهایی مربوط به خرید مردم محل داشته و برای خرید و فروش کالاهای اصلی به بازار بزرگ می رفته اند.

    بیشتر بازارها در شهرهای قدیم ایران بیرون از دروازه کاروان رو بوده به داخل شهر امتداد می یافته و گاهی تا بیرون شهر می رفته است(بیرون به معنای حومه بوده است).بیشتر بازارها در بخش بیرون قرار داشته اند.

    تا چندی پیش در شهرهای گرم مرکزی ایران رویه خوبی که برای احداث دکان در دوسوی خیابان از روزگاران قدیم داشتند حفظ شده بود.در کنار پیاده روها ایوانهایی وجود داشت که مغازه ها را از پیاده رو جدا می کرده و به خریدار فرصت می داد تا در سایه مطبوع کالای مورد نظر خود را برگزیند.متاسفانه معماری معاصر این سنت بسیار معتدل معماری ایرانی را کنار گذاشت مغازه ها با پایه ها و کرکره های فلزی چون کوره های ادم سوزی سهمناکی درست در مجاورت خیابان سرباز و بی درخت پدید امد.

    چنانکه گفتیم در روستاها و شهرهای کوچک در هر کوی و برزنی میدانگاهی یا بنگاهی وجود داشت که همه کوچه های ابادی به ان متصل میشد در کنار میدان یک گرمابه یک خانقاه یک مسجد و یک بازارچه میساختند و بعدها اغلب میدانچه ها به حسینیه ایی تبدیل شد که تکیه ای در کنار ان داشت و در مراسم مذهبی دسته ها و گروههای عزادار یا نمایشگران مذهبی در ان گرد می امدند و روزهای عادی مردم محل مایحتاج روزانه خود را از بازارچه مجاور میدان تهیه می کردند.معمولا خانه بزرگ ده و امام جماعت نیز نزدیک میدان بود

    در شهرهای بزرگ میدان شاه یا میدان مرکزی شهر جای بنگاه روستاها را می گرفت و در پیرامون میدان اغلب بازارهای بزرگ و معتبر ساخنه می شد.بازار سه یا چهار طرف میدان دور می زد و به وسیله ایوانی با میدان مرتبط میشد و گاهی در محل تقاطع ان چهار سویی احداث می کردند که خود مرکز ارتباطی چهار بازار یا قیصریه بود.

    بازارهای بزرگ هر یک به نام کالای ویژه ای که در ان عرضه میشد یا صنعتگرانی که در ان کار می کردند معروف بود .مانند بازار اهنگران بازار مسگران بازار کره پنیر فروشان بازار قند ریزان بازار نقشبندان بازار قندی سازان و امثال ان و بازارهای منشعب از چهارسوها و بازارچه های اختصاصی محلات به خرید و فروش خوار و بار و میدانچه ها به سبزی و تره بار اختصاص داشت.

    تشعب بازار دلایل مختلفی داشته است.بعضی بازارها مثل گنجعلی خان کرمان و بازار اصفهان بازار وکیل شیراز با طرح اصلی ساخته شده اند.همینطور اغلب قیصریه ها .اما بازاری مثل بازار تهران به تدریج ساخته شده است.

    قیمت فایل فقط 3,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت بازارهای ایرانی , بازارهای ایرانی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت فنون تست زنی

پاورپوینت فنون تست زنی

RSS feed.

  • پاورپوینت فنون تست زنی
    پاورپوینت فنون تست زنی دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 20 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 291 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 26

    فرمت فایل power point تعداد اسلایدها 26

    قیمت فایل فقط 2,500 تومان

    خرید

    بخشی از اسلایدها :

    در آزمون های چهار گزینه ای تاکید سوالات بر مفاهیم و جزییات می باشد. بنابراین هنگام مطالعه جهت آمادگی برای این آزمون ها، همه ی نکات درس را بدقت بخوانید. و هیچ قسمتی را رها نکنید. خود را به جای طراح سوال گذاشته، و سعی کنید هیچ نکته ای را از قلم نیندازید.

    تست ها از دو قسمت تشکیل شده اند:
    1- صورت سوال (متن پرسش یا تنه سوال)
    2- گزینه ها یا پاسخ های پیشنهادی

    قیمت فایل فقط 2,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت فنون تست زنی , فنون تست زنی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید